• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Дохід від рекламних послуг Amazon сягає 9,7 млрд доларів

10 Лютого, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Дохід від рекламних послуг Amazon сягає 9,7 млрд доларів
Share on FacebookShare on Twitter

Згідно з повідомленням про прибутки, рекламні послуги Amazon принесли 9,7 мільярда доларів доходу в четвертому кварталі, що на 32% більше, ніж у попередньому році. Це вперше компанія висвітлює специфічні фінансові показники продажів реклами, які раніше відносилися до її «іншого» сегменту, де вони становили левову частку.

Amazon вперше відкриває свої рекламні послуги — це важливо, і легко зрозуміти, чому компанія вирішила зробити це саме зараз: бізнес процвітає, роблячи ставку на сильний період. Загальний дохід Amazon досяг 137,4 мільярда доларів у четвертому кварталі, включаючи критичне святкове вікно. Прибуток досяг $14,3 млрд.

Аналітики вже давно припускають, що Amazon зрештою перетворить давню дуополію цифрової реклами Facebook і Google на триополію. Цей прогноз більш чітко реалізується, оскільки бренди шукають мережі, які можуть розмістити свої маркетингові повідомлення ближче до точки продажу.

«Інший» сегмент Amazon, який здебільшого складається з продажів реклами, в останні роки стабільно зростав і став однією з найбільш швидкозростаючих сфер бізнесу, іноді перевершуючи основні категорії. Зробити рекламу незалежним проривом здебільшого виглядає як формальність, але це говорить про те, куди можуть змінитися пріоритети Amazon у 2022 році.

Його рекламні послуги все ще значно менші, ніж у Facebook і Google, які також повідомили про прибутки цього тижня. Google заробив понад 61 мільярд доларів доходу від реклами в четвертому кварталі, що трохи менше у два рази, ніж Amazon за весь рік, тоді як Facebook отримав 36 мільярдів доларів. Але баланс терезів, швидше за все, продовжуватиме змінюватися, особливо якщо розширення Amazon продовжиться на поточній траєкторії.

Facebook бореться зі змінами, внесеними Apple до мобільних ідентифікаторів минулої весни, які ускладнюють націлювання та вимірювання реклами в її додатках.

Водночас очікується, що наступного року буде припинено використання сторонніх файлів cookie — ще одного важливого засобу націлювання реклами. Це означає, що такі категорії, як CPG, які історично покладалися на цю тактику для цілей цифрового маркетингу, будуть змушені більше рекламувати в мережах, які володіють даними про покупців першої сторони, як це робить Amazon.

Конкуренція Amazon

Проте, Amazon не єдина компанія, яка швидко розвиває можливості роздрібних медіа. Звичайні конкуренти з більш значними магазинами, як-от Walmart і Target, застосовують агресивні стратегії в цій сфері. Walmart, як і Amazon, намагається розробити та масштабувати власний DSP, ключову частину рекламної технології. Google теж все більше виглядає як прямий конкурент.

У Amazon є деякі фішки, яких немає у традиційних конкурентів, у більш зрілих операціях електронної комерції та розгалуженій мережі відеопропозицій на Fire TV, підтримуваному рекламою стримері IMDb TV і Twitch, який залишається панівним у створеному користувачами потоковому просторі. Prime Video, яке не показує традиційну рекламу, придбало більше програм преміум-класу, які могли б залучити рекламодавців.

Amazon заявила, що підвищить ціну на членство Prime зі 119 до 139 доларів на рік, що стало першим підвищенням з 2018 року. Однією з причин зміни були додаткові пільги, доступні в рамках плану підписки.

Джерело


Читайте також:

Нова реклама від Amazon уявляє, що Alexa вміє читати думки

Теги: бізнесновинирозвитоктехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

Національна мережа зоомаркетів MasterZoo спільно з креативною агенцією Taktika випустила нову рекламну кампанію, присвячену снам домашніх улюбленців. Особливістю промороликів стало поєднання різних технік: зйомка улюбленців, 3D-моделювання, AI-генерування. Для MasterZoo кожен...

Читати даліDetails

Результати форуму і конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2024»

MRKTNG марафон від MMR зібрав понад 400 учасників у Києві для навчання та обміну досвідом

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.