До наближення своєї першої річниці потоковий сервіс, який дебютував у січні минулого року в і без того переповненому потоковому відео ландшафті, допоміг довести Discovery до 20 мільйонів передплатників безпосередньо для споживачів, згідно з останніми публічними відомостями компанії. (Discovery об’єднує передплатників Discovery+ разом з іншими невеликими сервісами потокової передплати компанії).
«Серед деяких хейтерів виникло запитання: чи будуть люди платити за контент без сценарію, — сказала Ліза Холм, експерт із контенту та комерційної стратегії Discovery. — Я думаю, що ми фактично довели, що, принаймні в нашому випадку, вони будуть».
Discovery, який відомий своїм широким набором програм без сценарію, розширює нові напрямки програмування, включаючи документальні фільми та серіали, такі як добре прийняті Introducing, Selma Blair.
Дотримуючись цього поштовху, компанія все ще прагне залучити нових клієнтів, і нещодавно Discovery запускає рекламну кампанію, яка висвітлює різноманітність програм, доступних у потоковому сервісі, від справжнього злочинця до Тижня акул.
«Все наше позиціонування — це сервіс і бренд, який сповнений життям, — розповів Пато Спаньолетто, глобальний директор з маркетингу Discovery. — З точки зору обміну повідомленнями, ми запустили рекламну кампанію справді з чіткою метою — підвищити рівень поінформованості про Discovery+, і тепер, коли ця загальна поінформованість існує — близько 50% поінформованості на будь-який тиждень — потрібно її покращити».
Спаньолетто дотримується правила 60-30-10 для свого маркетингу, коли 60% маркетингового часу і грошей спрямовується на перевірені медіа-канали та перевірені назви — «The Shark Weeks, Fixer Uppers і Ghostobers року», — говорить він. (Між тим, 30% маркетингу призначається на розширення франшизи, а 10% йде на нові, неперевірені назви та платформи).
Підготовка до злиття WarnerMedia
Кампанія в четвертому кварталі може стати однією з останніх окремих маркетингових кампаній для Discovery+ перед очікуваним завершенням мегазлиття Discovery та WarnerMedia, яке (за очікуваннями) завершиться в середині 2022 року.
Керівники не можуть багато розповісти про ці плани на стороні потокової передачі, тим більше, що вони залежать від схвалення регулятора, але колеса вже обертаються щодо того, як повідомити споживачам, яка послуга буде після злиття, і як об’єднати вміст разом. коли чорнило остаточно висохне.
«Таке поєднання — неймовірно складний процес», — сказала Ліза Холм. Це злиття, звісно, також вимагатиме зміни маркетингової стратегії та створить абсолютно новий набір проблем.
«З точки зору споживача, я просто хочу знати, коли подивитись шоу, яке мені справді подобається, — сказав Спаньолетто. — На жаль, нині ми не знаємо, як саме буде виглядати наша програма програм після злиття, тому завдання для всіх нас, і для мене, полягає в тому, щоб переконатися, що споживачі чітко розуміють зміст ціннісної пропозиції, яку ми пропонуємо, і чим вона відрізняється від усіх інших».
Читайте також:
Ikea пропонує невелику квартиру в Токіо менш ніж за 1 долар на місяць