• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Discovery+ запускає нову рекламну кампанію, аби довести, що хейтери неправі

1 Грудня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Discovery+ запускає нову рекламну кампанію, аби довести, що хейтери неправі
Share on FacebookShare on Twitter

До наближення своєї першої річниці потоковий сервіс, який дебютував у січні минулого року в і без того переповненому потоковому відео ландшафті, допоміг довести Discovery до 20 мільйонів передплатників безпосередньо для споживачів, згідно з останніми публічними відомостями компанії. (Discovery об’єднує передплатників Discovery+ разом з іншими невеликими сервісами потокової передплати компанії).

«Серед деяких хейтерів виникло запитання: чи будуть люди платити за контент без сценарію, — сказала Ліза Холм, експерт із контенту та комерційної стратегії Discovery. — Я думаю, що ми фактично довели, що, принаймні в нашому випадку, вони будуть».

Discovery, який відомий своїм широким набором програм без сценарію, розширює нові напрямки програмування, включаючи документальні фільми та серіали, такі як добре прийняті Introducing, Selma Blair.

Discovery+

Дотримуючись цього поштовху, компанія все ще прагне залучити нових клієнтів, і нещодавно Discovery запускає рекламну кампанію, яка висвітлює різноманітність програм, доступних у потоковому сервісі, від справжнього злочинця до Тижня акул.

«Все наше позиціонування — це сервіс і бренд, який сповнений життям, — розповів Пато Спаньолетто, глобальний директор з маркетингу Discovery. — З точки зору обміну повідомленнями, ми запустили рекламну кампанію справді з чіткою метою — підвищити рівень поінформованості про Discovery+, і тепер, коли ця загальна поінформованість існує — близько 50% поінформованості на будь-який тиждень — потрібно її покращити».

Discovery+

Спаньолетто дотримується правила 60-30-10 для свого маркетингу, коли 60% маркетингового часу і грошей спрямовується на перевірені медіа-канали та перевірені назви — «The Shark Weeks, Fixer Uppers і Ghostobers року», — говорить він. (Між тим, 30% маркетингу призначається на розширення франшизи, а 10% йде на нові, неперевірені назви та платформи).

Discovery+

Підготовка до злиття WarnerMedia

Кампанія в четвертому кварталі може стати однією з останніх окремих маркетингових кампаній для Discovery+ перед очікуваним завершенням мегазлиття Discovery та WarnerMedia, яке (за очікуваннями) завершиться в середині 2022 року.

Керівники не можуть багато розповісти про ці плани на стороні потокової передачі, тим більше, що вони залежать від схвалення регулятора, але колеса вже обертаються щодо того, як повідомити споживачам, яка послуга буде після злиття, і як об’єднати вміст разом. коли чорнило остаточно висохне.

Discovery+

«Таке поєднання — неймовірно складний процес», — сказала Ліза Холм. Це злиття, звісно, також вимагатиме зміни маркетингової стратегії та створить абсолютно новий набір проблем.

«З точки зору споживача, я просто хочу знати, коли подивитись шоу, яке мені справді подобається, — сказав Спаньолетто. — На жаль, нині ми не знаємо, як саме буде виглядати наша програма програм після злиття, тому завдання для всіх нас, і для мене, полягає в тому, щоб переконатися, що споживачі чітко розуміють зміст ціннісної пропозиції, яку ми пропонуємо, і чим вона відрізняється від усіх інших».

Джерело


Читайте також:

Ikea пропонує невелику квартиру в Токіо менш ніж за 1 долар на місяць

Теги: креативрозвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

Дві українські команди створили новий бренд для азербайджанського ринку. Courir — французька франшиза, яка декілька років працювала на ринку Кавказу, але зараз завершує свою співпрацю. Власники в Азербайджані вирішили продовжити...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Вміст недоступний

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.