• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Новини

Corona стала першим світовим брендом напоїв із нульовим пластиковим слідом

8 Червня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Corona стала першим світовим брендом напоїв з нульовим пластиковим слідом
Share on FacebookShare on Twitter

Corona стала першим світовим брендом напоїв із нульовим пластиковим слідом. Це досягнення є частиною бачення Corona — бути лідером сталого розвитку серед товарів повсякденного споживання і продовжити спрямовувати зусилля бренду на захист світових океанів та пляжів від забруднення пластиком.

Пластикова реальність

До Всесвітнього дня океанів бренд Corona анонсує проєкт доповненої реальності (AR) «Пластикова реальність», що дозволяє людям оцінити свій щорічний пластиковий слід, тобто кількість спожитого пластику за рік. «Пластикова реальність» – єдиний у своєму роді інструмент, адже він здатен візуалізувати масштаби спожитого вами пластику одразу ж у вашій вітальні.

«Як бренд, який народився на пляжі й глибоко пов’язаний з природою, Corona робить усе можливе, аби бути захисником навколишнього середовища та, зокрема, океанів, – розповідає Феліпе Амбра, віцепрезидент з маркетингу бренду Corona. — Стати першим світовим брендом напоїв з нульовим пластиковим слідом – є однією з амбітних цілей Corona, адже це допоможе захистити світові океани та пляжі від забруднення пластиком. Однак ми не можемо зробити це самостійно. Ось чому Corona створила Plastic Reality, досвід доповненої реальності, який дозволяє людям побачити свій щорічний пластиковий слід у власній квартирі. Для більшості така симуляція кількості спожитого пластику вдома є разючою, тож ми дуже сподіваємось, що масштабність проблеми заохотити людей шукати способи зменшити використання пластику та мінімізувати свій негативний слід на навколишнє середовище».

Заради отримання оцінки свого персоналізованого щорічного пластикового сліду  користувачі Plastic Reality мають дати відповіді на деякі запитання про їхні споживчі звички. Далі доповнена реальність візуалізує кількість спожитого пластику за допомогою різнокольорних віртуальних пластикових відходів. Вони потрапляють у світ користувача з морськими хвилями, що омивають  берег. Звідти Plastic Reality відкриває віртуальний світ забрудненого райського пляжу, показує, як пластик впливає на природу та спонукає користувачів вжити заходів для зменшення кількості пластикових відходів.

Corona стала першим світовим брендом напоїв з нульовим пластиковим слідом

Corona Plastic-Free Challenge

Крім того, Corona запустила Corona Plastic-Free Challenge, що шукає пристрасних винахідників з усього світу, аби допомогти бренду знайти нові ідеї та технології для зменшення кількості або навіть виключення пластику з ланцюга постачання. Наприклад, вже до кінця поточного року 100% експортного продукту Corona не матимуть пластикових кілець.

До того ж Corona спрямовує свої зусилля на захист світових океанів та пляжів від забруднення пластиком: проведено понад 1400 прибирань, залучено понад 68 000 добровольців та зібрано пластикових відходів з понад 44 мільйонів квадратних метрів пляжів.

Нагадаємо: до того, як стати першим брендом із нульовим пластиковим слідом, Corona Extra запустила у виробництво екологічне пакування з ячменю. За новою технологією ячмінні залишки перетворюють на паперове пакування, що допомагає зменшити кількість відходів.

Фото в заголовку


Більше новин про екологію і сталий розвиток ви знайдете за цим посиланням.

Теги: екологіясоціальна відповідальністьсталий розвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію
Відео

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

28 Квітня, 2025

Підрозділи ТрО давно виконують бойові завдання на рівні з іншими частинами, але нових бійців змушені залучати власними силами. У цій ситуації два колишні рекламники, які служать у 135 окремому батальйоні...

Читати даліDetails

GET Business Festival об’єднав український бізнес заради розвитку під час війни

Український феномен відновлюваної енергетики: як формується попит на сонячні станції в умовах війни

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.