Digital telco Circles.Life запустила в Австралії 3D-білборд, на якому відомі австралійці та їхні клієнти зображені у вигляді 3D-аватарів.
Розташований на розі Лонсдейл-стріт і Свонстон-стріт у центральному діловому районі Мельбурна, на білборді зображені Ей Джей Клементін, впливовий гравець Джоел Бергс і Джош і Метт Дезін, які діляться своїми повідомленнями.
Рекламна кампанія включає любов, надію, мотивацію та натхнення для перегляду перехожими.
«Ви завжди можете визначити, хто головний герой у фільмі чи телешоу, за тим, хто зображений на постері. 3D рекламний щит був способом дозволити нашим клієнтам спілкуватися абсолютно по-новому, чого Австралія ніколи раніше не бачила. Як технологічна компанія, ми завжди хочемо розсунути межі можливого і не боїмося бути першими», — сказала Емілі Челл, керівник відділу маркетингу в Circles.Life.
Ей Джей Клементін додала: «Я вважаю, що дуже важливо вміти самовиражатися та бути головним героєм у власній історії, і [можливість] зробити це як частина першого в Австралії 3D-білборда з Circles.Life дивовижна. Я завжди вдягала своїх персонажів відеоігор у дитинстві так креативно — демонструвала своє унікальне „я“. Зараз у мене є можливість знову повернутися до цих дитячих захоплень за допомогою свого аватара».
Тривимірний рекламний щит Circles.Life, створений Invnt і Mediahub, матиме можливість поєднання аватарів у повний зріст, або ж лише обличчя, налаштованих для кожної людини.
Читайте також:
Horizon Forbidden West: українські інфлюенсери поринули в атмосферу гри в ботанічному саду