• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Чорна п’ятниця: 70% роздрібних маркетологів стурбовані технічними проблемами

24 Листопада, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Чорна п’ятниця: 70% роздрібних маркетологів стурбовані технічними проблемами
Share on FacebookShare on Twitter

Близько 70% роздрібних маркетологів стурбовані тим, що їхні технології завадять їхньому успіху в цьому сезоні продажів, попри те, що більшість з них інвестували в кращі рішення для цифрових покупок після Covid-19.

Про це свідчать останні висновки аналітичної компанії Contentsquare з цифрового досвіду. Останній звіт компанії про сезон розпродажів опитав 300 роздрібних маркетологів у Великобританії, США та Франції щодо їхніх планів, проблем та тривалого впливу майбутнього сезону розпродажів. Дослідження виявило, що більше третини (36%) респондентів дуже стурбовані тим, що вони не зможуть відстежувати проблеми на своєму веб-сайті або в додатках в режимі реального часу.

На додаток до цього, 34% стурбовані тим, що їхній веб-сайт або додаток зазнають збою в якийсь момент під час сезону розпродажів, що може серйозно пошкодити коефіцієнт конверсії.

Нікі Холл, CMO Contentsquare, сказала: «На жаль, є кілька різних проблем, які потенційно можуть виникнути під час сезону розпродажів, коли ви найменше цього очікуєте.

Такі проблеми, як перебої в роботі веб-сайтів або збої на сайті через низьку продуктивність, або посилання, що не працює, на сторінку або продукт, якого немає в наявності, можуть серйозно пошкодити коефіцієнт конверсії в найбільш насичений час року. Але це не означає, що роздрібні торговці не можуть мати успішний сезон продажів. Наявність правильних інструментів на місці завчасно може допомогти маркетологам перестати турбуватися про технічні проблеми та зосередитися на областях, які мають значення.

Незалежно від того, чи використовується цифрової аналітики для визначення технічних першопричин проблем в роботі клієнтів, чи штучний інтелект, щоб отримати цінну інформацію про проблеми веб-сайту в реальному часі, наявність правильних інструментів може гарантувати, що будь-які проблеми сайту можна буде виявити та виправити в зручний час. Це не тільки зменшить напругу в команді, але також може перешкодити покупцям розчаруватися і шукати деінде».

Чорна п'ятниця
Artem Beliaikin

*Минулого року споживачі витратили рекордні 9 мільярдів доларів під час Чорної п’ятниці, що на 21% більше, ніж у 2018 році. І немає жодних ознак сповільнення: ця тенденція перенесеться на цьогорічний сезон святкових покупок.

Джерело


Читайте також:

Лише 6% споживачів вважають, що на них впливають інфлюенсери

Великобританія перевершить Європу з рекордними витратами на різдвяну рекламу

Теги: розвитоксуспільствотехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MRKTNG марафон від MMR зібрав понад 400 учасників у Києві для навчання та обміну досвідом

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.