Близько 70% роздрібних маркетологів стурбовані тим, що їхні технології завадять їхньому успіху в цьому сезоні продажів, попри те, що більшість з них інвестували в кращі рішення для цифрових покупок після Covid-19.
Про це свідчать останні висновки аналітичної компанії Contentsquare з цифрового досвіду. Останній звіт компанії про сезон розпродажів опитав 300 роздрібних маркетологів у Великобританії, США та Франції щодо їхніх планів, проблем та тривалого впливу майбутнього сезону розпродажів. Дослідження виявило, що більше третини (36%) респондентів дуже стурбовані тим, що вони не зможуть відстежувати проблеми на своєму веб-сайті або в додатках в режимі реального часу.
На додаток до цього, 34% стурбовані тим, що їхній веб-сайт або додаток зазнають збою в якийсь момент під час сезону розпродажів, що може серйозно пошкодити коефіцієнт конверсії.
Нікі Холл, CMO Contentsquare, сказала: «На жаль, є кілька різних проблем, які потенційно можуть виникнути під час сезону розпродажів, коли ви найменше цього очікуєте.
Такі проблеми, як перебої в роботі веб-сайтів або збої на сайті через низьку продуктивність, або посилання, що не працює, на сторінку або продукт, якого немає в наявності, можуть серйозно пошкодити коефіцієнт конверсії в найбільш насичений час року. Але це не означає, що роздрібні торговці не можуть мати успішний сезон продажів. Наявність правильних інструментів на місці завчасно може допомогти маркетологам перестати турбуватися про технічні проблеми та зосередитися на областях, які мають значення.
Незалежно від того, чи використовується цифрової аналітики для визначення технічних першопричин проблем в роботі клієнтів, чи штучний інтелект, щоб отримати цінну інформацію про проблеми веб-сайту в реальному часі, наявність правильних інструментів може гарантувати, що будь-які проблеми сайту можна буде виявити та виправити в зручний час. Це не тільки зменшить напругу в команді, але також може перешкодити покупцям розчаруватися і шукати деінде».
*Минулого року споживачі витратили рекордні 9 мільярдів доларів під час Чорної п’ятниці, що на 21% більше, ніж у 2018 році. І немає жодних ознак сповільнення: ця тенденція перенесеться на цьогорічний сезон святкових покупок.
Читайте також:
Лише 6% споживачів вважають, що на них впливають інфлюенсери
Великобританія перевершить Європу з рекордними витратами на різдвяну рекламу