Постачальник послуг мобільного зв’язку хоче, щоби ви почали свій день із гарного настрою.
Не завжди легко усунути зовнішні стресові фактори в житті, але скорочення часу, витраченого на управління послугою мобільного телефону та мінімізацію потенційних ризиків, таких, як приховані збори та складні договори, може стати хорошим початком. Початок дня з гарного настрою може бути іншим.
З цією метою Virgin Mobile випустила власну унікальні й барвисті пластівці для сніданку Good Vibes. Смаколики з цікавим дизайном доступні шанувальникам Virgin протягом обмеженого часу в рамках кампанії «#LessDramaMoreVirgin».
Створена в партнерстві з AOR Девідом Боготою, «#LessDramaMoreVirgin» підкреслює пряму простоту нових планів послуг Virgin Mobile. Орієнтуючись на простоту використання для споживачів, ці тарифні плани не мають підписки, контракту та оформлення документів, що робить їх такими ж безпроблемними, як і тарифний план мобільного телефону.
Без драми: тільки хороший настрій
«Ці пластівці створені з нашого розуміння того, що багато компаній, які займаються мобільними телефонами, несуть відповідальність за те, щоби не зіпсувати життя людей. У Virgin Mobile ми не любимо драми; ми віддаємо перевагу Good Vibes», — йдеться в заяві Модесто Мораледа, менеджера з маркетингу бренду Virgin LATAM.
На платформі є місце, де пластівці різної форми та яскравого кольору вириваються з коробки, переповнюють миски та розливаються по столах, а десь трохи далі грає помітний ритм. Актори хапають ящики й насипають пластівці прямо в рот. Підписи пояснюють, як початок вашого ранку з Good Vibes може допомогти шанувальникам задати тон для дня без драми.
Цей злаковий продукт з обмеженим тиражем, сертифікований HACCP, був виготовлений у партнерстві з колумбійською компанією зі сніданків та закусок Trading Foods. Вона доступна для всіх користувачів Virgin Mobile, просто перейшовши на веб-сайт бренду та придбавши будь-яку з доступних SIM-карт.
Читайте також:
Осінній дайджест digital-новин від NGN.agency