• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Бренд взуття Kizik запускає нову рекламну кампанію The Easiest Shoes You’ll Ever Put on!

2 Грудня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Бренд взуття Kizik запускає нову рекламну кампанію The Easiest Shoes You’ll Ever Put on!
Share on FacebookShare on Twitter

Інді-агенція Little Big Engine створює незвичний ролик-детектив для збільшення продажів бренду Kizik hands-free.

Рекламні ролики, робоча конячка старої школи в рекламному світі, пройшли довгий шлях від класичної — і багато пародійованої — формули Рона Попейла, яка зазвичай включала захоплену крилату фразу: But wait, there’s more!

Прикладом є кампанія Kizik hands-free, бренду взуття для електронної комерції, який починає свій найбільш значний маркетинговий поштовх на сьогодні. У рамках цифрових зусиль бренд скидає розширену рекламу, наповнену жартами та оформлену як поліцейське розслідування.

2,5-хвилинний твір живе поряд із 60-секундним роликом і розширює його фізичну комедію, створюючи навколо нього нетрадиційний рекламний ролик. Над роликом працювала незалежна агенція Little Big Engine, яка отримала завдання Kizik після рецензування.

У рекламі все ще є невелика гіпербола в стилі Popeil — слоган The Easiest Shoes You’ll Ever Put On, — але в рекламних роликах використовується сучасний підхід до продажу взуття, орієнтованого на дизайн.

«Ми хотіли дослідити розповідь про бренд і визначити, чи зможе він працювати так, як традиційний маркетинг прямого реагування, який ми робили в минулому», — розповідає Бретт Свенсен, віце-президент з маркетингу Kizik.

Hands-free

Однохвилинна версія The Easiest Shoes показує, що відбувається зі споживачем, який намагається вдягнути кросівки руками, хоча бренд упаковка попереджає про hands-free. Зненацька з’являються руки невідомих людей, котрі починають давати ляпаси чоловікові.

Далі ситуація перетворюється на повномасштабну бійку — герой відбивається від кулаків кросівками, а потім ненавмисно наступає в один з черевиків і відчуває, як він просто та щільно вдягнувся.

«Кожен має можливість вчитися, коли справа доходить до використання нових технологій, — сказав у заяві Блейк Браун, віце-президент з бренду та креативу Kizik. — Тому ми й вирішили вивести технології hands-free для взуття веселий рівень реклами».

Для реклами прямого реагування Little Big Engine використав затиск і вставив у суміш пару знесилених поліцейських детективів, щоб з’ясувати, хто ж бив хлопця.

За словами Брандта Льюїса, засновника та виконавчого креативного директора, Little Big Engine створювала атмосферу The Office, маючи на меті розповісти історію, «яку було смішно розповідати».

Кампанія з’явилася на платформах Facebook, Instagram, YouTube, Pluto, Sling, Tubi, Fubo.

Джерело


Читайте також:

Discovery+ запускає нову рекламну кампанію, аби довести, що хейтери неправі

Теги: креативновиниреклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.