• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Amazon запустив продаж домашнього робота Astro, навколо якого вже розгорівся скандал

30 Вересня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Amazon запустив продаж домашнього робота Astro, навколо якого вже розгорівся скандал
Share on FacebookShare on Twitter

Нещодавно американська компанія запустила продаж нового робота-помічника Astro, який буде слідкувати за безпекою вашого дому, однак одразу після цього в інтернет потрапили коментарі розробників пристрою, які виражали занепокоєння його роботою.

Astro — це домашній робот, який був створений, щоби допомогти контролювати будинок користувача. Попри, здавалося б, добрі наміри та миле обличчя, аудиторія виразила скепсис щодо робота, який має можливість вивчати маршрут навколо вашого дому та контролювати все, що ви робите.

Крихітний робот оснащений усіма функціями Alexa, контролює камери, і переміщується по дому за допомогою коліс. У відео Amazon, завантаженому на YouTube, ми бачимо, як Astro виконує ряд домашніх завдань: перевіряє підозрілої активності, щоби запобігти злому; вмикає камери, щоби перевірити плиту, розпізнає господара, щоби відчинити двері будинку, дозволяючи вам зайти (еквівалент Amazon FaceTime).
Згідно зі звітом, компанія-розробник Vice повідомляє, що робот тендітний, і що кілька пристроїв зламалися. Це не найкраща новина для робота за 1000 доларів, який живе на підлозі, де діти можуть наступати на нього, дорослі зачепити ногами, а домашні улюбленці можуть нападати.

Оприлюднені документи та відеозаписи зустрічей розробників, отримані Vice, також показують, що Astro проводить багато спостережень за допомогою своїх систем розпізнавання облич, а також функції, за якою слідкує за оточенням, якщо не впізнає їх. Джерела Vice заявили, що їм не вдалося з’ясувати, хто саме призвів до того, що Astro не впізнав людей, яких він мав знати. Один із працівників, який працював над цим, назвав його збір даних «кошмаром конфіденційності».

Ось заява Amazon у відповідь на цю історію:

«Ці характеристики продуктивності та систем безпеки Astro просто неточні. Astro пройшов ретельне тестування якості та безпеки, включаючи десятки тисяч годин тестування з учасниками бета-тестування. Це включає всебічне тестування передової системи безпеки Astro, яка покликана уникати об’єктів, виявляти сходи та зупиняти пристрій там, де й коли це необхідно.

Не дивно, що Astro завжди перевіряє вас — він поставляється з підпискою Ring Protect Pro, а власний маркетинг роботів Amazon показує, що його можна використовувати, як захисний пристрій (але в контексті входу диких тварин у ваш будинок, а не людини). Найдивніше те, що ми бачимо просочені документи, відео від невдоволених розробників у той же день, коли було оголошено про пристрій».

Amazon запустив продаж домашнього робота Astro навколо якого вже розгорівся скандал

Через це процес купівлі робота був дещо змінений. Наразі ви не можете просто купити робота, вам потрібно надіслати запит на запрошення, процес, який вимагає заповнення опитування, щоби визначити, чи підходить ваш будинок для Astro (що включає питання про те, який у вас стиль сходів). Цілком можливо, що Amazon намагається включити цих ботів у найкращий сценарій, щоби побачити, чи зможуть вони пережити критику.

Не дивно, що реклама робота викликала бурхливу реакцію в мережі, і користувачі заполонили Twitter своїми думками про продукт.
Один користувач весело відповів на рекламу: «Amazon представляє новий сезон Чорного дзеркала», а інший сказав: «Як він отримає мій сендвіч із маслом без зброї?».

Джерело


Читайте також:

Etsy будує віртуальний будинок для демонстрації товарів

Теги: новинирозвитоктехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

Національна мережа зоомаркетів MasterZoo спільно з креативною агенцією Taktika випустила нову рекламну кампанію, присвячену снам домашніх улюбленців. Особливістю промороликів стало поєднання різних технік: зйомка улюбленців, 3D-моделювання, AI-генерування. Для MasterZoo кожен...

Читати даліDetails

MRKTNG марафон від MMR зібрав понад 400 учасників у Києві для навчання та обміну досвідом

В Україні розробили “Калькулятор фейків”

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025
Відео

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

28 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025
Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.