Останній випуск Advertiser Perceptions у серії Trust Report свідчить про те, що маркетологи все частіше готові поступитися певним ступенем маркетингової ефективності, якщо це гарантує, що їхня реклама відображатиметься в середовищі, що відповідає бренду, де вони мають більше контролю. Четверо з п’яти опитаних стверджували, що вони хочуть більшого контролю за тим, де з’являється їхня реклама, а також чіткішого погляду на те, хто отримує прибуток від розміщення цих оголошень.
Результати опитування
Результати, отримані на основі відповідей 250 рекламодавців — 57% агентств, 43% маркетологів — отримані під час інтенсивного дослідження цифрових платформ. Пандемія та ширші соціальні заворушення допомогли висвітлити поточні проблеми, пов’язані з поширенням дезінформації, ворожих висловлювань та незаконного вмісту в Інтернеті.
«Тепер підходи рекламодавців виходять за рамки очевидного контенту про безпеку бренду, наприклад, зброї, оголеного тіла чи насильства, — сказала Сара Болтон, виконавча віцепрезидентка з бізнес-аналітики Advertiser Perceptions. — Вони оцінюють придатність бренду з огляду на свій бренд і корпоративні цінності, і створюють ці додаткові критерії для купівлі медіа».
Facebook, друга за величиною платформа цифрової реклами після Google, восени була розбурхана через скаргу інформатора та супровідних документів, які стверджують, що компанія надає перевагу прибутку над розв’язанням таких проблем. У той час як технологічний гігант отримав найбільше публічних і регуляторних звинувачень, соціальні медіа загалом потрапили в центр уваги всього: від посилення політичних розбіжностей до зношування психічного здоров’я. 85% маркетологів сказали, що платформи повинні прийняти сторонню перевірку, щоб забезпечити безпеку бренду, а три чверті вважають, що вони повинні нести більшу відповідальність за шкідливі матеріали.
Вищі очікування рекламодавців щодо безпеки бренду доповнюються зростанням цінності соціальних причин. Лідером цього пакету для маркетологів у 2021 році були антирасизм і соціальна справедливість, на що посилалися 38% респондентів, за якими були боротьба з пандемією (31%) і кліматичною кризою (23%). Підтримка якісної журналістики та чесності новин — можливо, найважливіших інструментів для інформування громадськості про такі події, як пандемія та клімат — була основною причиною лише для 20% опитаних.
Розрив говорить про потенційний дисонанс, коли маркетологи хочуть створити публічний образ доброчесності, але остерігаються розміщувати свої бренди занадто близько до тем, які можуть виявитися суперечливими та відштовхнути споживачів. У кількох доповідях за останні місяці згадується, як списки блокування ключових слів маркетологів включають обговорення расизму, COVID-19 та зміни клімату, що завдає шкоди доходам видавців і, можливо, ресурсам для розширення охоплення цих сфер.
Читайте також:
Viber оголошує про запуск нових функцій для бізнесу та підбиває підсумки ключових запусків 2021 року