• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

81% маркетологів вважають, що цінності бренду впливають на купівлю реклами

13 Грудня, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
81% маркетологів вважають, що цінності бренду впливають на купівлю реклами
Share on FacebookShare on Twitter

Останній випуск Advertiser Perceptions у серії Trust Report свідчить про те, що маркетологи все частіше готові поступитися певним ступенем маркетингової ефективності, якщо це гарантує, що їхня реклама відображатиметься в середовищі, що відповідає бренду, де вони мають більше контролю. Четверо з п’яти опитаних стверджували, що вони хочуть більшого контролю за тим, де з’являється їхня реклама, а також чіткішого погляду на те, хто отримує прибуток від розміщення цих оголошень.

Результати опитування

Результати, отримані на основі відповідей 250 рекламодавців — 57% агентств, 43% маркетологів — отримані під час інтенсивного дослідження цифрових платформ. Пандемія та ширші соціальні заворушення допомогли висвітлити поточні проблеми, пов’язані з поширенням дезінформації, ворожих висловлювань та незаконного вмісту в Інтернеті.

«Тепер підходи рекламодавців виходять за рамки очевидного контенту про безпеку бренду, наприклад, зброї, оголеного тіла чи насильства, — сказала Сара Болтон, виконавча віцепрезидентка з бізнес-аналітики Advertiser Perceptions. — Вони оцінюють придатність бренду з огляду на свій бренд і корпоративні цінності, і створюють ці додаткові критерії для купівлі медіа».

Facebook, друга за величиною платформа цифрової реклами після Google, восени була розбурхана через скаргу інформатора та супровідних документів, які стверджують, що компанія надає перевагу прибутку над розв’язанням таких проблем. У той час як технологічний гігант отримав найбільше публічних і регуляторних звинувачень, соціальні медіа загалом потрапили в центр уваги всього: від посилення політичних розбіжностей до зношування психічного здоров’я. 85% маркетологів сказали, що платформи повинні прийняти сторонню перевірку, щоб забезпечити безпеку бренду, а три чверті вважають, що вони повинні нести більшу відповідальність за шкідливі матеріали.

Вищі очікування рекламодавців щодо безпеки бренду доповнюються зростанням цінності соціальних причин. Лідером цього пакету для маркетологів у 2021 році були антирасизм і соціальна справедливість, на що посилалися 38% респондентів, за якими були боротьба з пандемією (31%) і кліматичною кризою (23%). Підтримка якісної журналістики та чесності новин — можливо, найважливіших інструментів для інформування громадськості про такі події, як пандемія та клімат — була основною причиною лише для 20% опитаних.

Розрив говорить про потенційний дисонанс, коли маркетологи хочуть створити публічний образ доброчесності, але остерігаються розміщувати свої бренди занадто близько до тем, які можуть виявитися суперечливими та відштовхнути споживачів. У кількох доповідях за останні місяці згадується, як списки блокування ключових слів маркетологів включають обговорення расизму, COVID-19 та зміни клімату, що завдає шкоди доходам видавців і, можливо, ресурсам для розширення охоплення цих сфер.

Джерело


Читайте також:

Viber оголошує про запуск нових функцій для бізнесу та підбиває підсумки ключових запусків 2021 року

Теги: розвитоксуспільствотехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Ефективність у PR залежить не лише від досвіду, а й від правильно підібраних інструментів. Які додатки економлять час на рутинних завданнях, а де знайти натхнення для креативних ідей?  Валерія Васильченко,...

Читати даліDetails

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025
Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю
Відповідальність

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю

7 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.