3100 повідомлень та більше ніж 200 дзвінків щосекунди, листування у групових чатах та розповсюдження чат-ботів — це 2021 рік в огляді від Rakuten Viber в Україні.
Rakuten Viber, світовий лідер у галузі обміну повідомленнями та голосової комунікації, опублікував результати використання Viber у 2021 році в Україні.
В 2021 році українці відправили через Viber 97,5 мільярдів повідомлень, це приблизно 3100 повідомлень щосекунди. Кількість повідомлень зросла на 11% порівняно з 2020 роком. Найбільше повідомлень українці відправляють на популярні свята: Новий рік та 8 березня. Загалом близько 20% усіх повідомлень через Viber надсилаються в Україні, це робить країну однією з ключових для месенджера.
За даними компанії, протягом року в Україні було здійснено понад 6,7 млрд дзвінків, тобто більше 200 дзвінків на секунду. Кількість дзвінків в Україні зросла на 11,5% у порівнянні з 2020 роком. Піковими датами, коли українці телефонували один одному найбільше, стали Новий рік та 8 березня, як і у випадку із повідомленнями.
Групові чати, якими Viber відомий в Україні, у 2021 році налічували майже 19 мільйонів учасників. Отже, приблизно дві третини всіх користувачів смартфонів в Україні були учасникам хоча б одного групового чату в Viber.
Серед рекордсменів року — стікери: протягом року українці відправили понад 3,8 млрд стікерів через Viber. Це на 13% більше, ніж 2020 року. Більше за всіх виросли чат-боти — їх стало на 27% більше порівняно із 2020 роком.
Крім цього, у Rakuten Viber оприлюднили статистику щодо використання своїх AR-масок. Це нова функція в месенджері, в Україні вона з’явилась у жовтні. З того моменту українці зробили фото або відео із AR-масками Viber понад 14 мільйонів разів.
Які маски Viber стали найпопулярнішими в Україні у 2021 році? «Нескінченний стіл» — маска-гра, в якій користувач повинен ловити матусині вареники, котлети та інші домашні страви, стала найпопулярнішою маскою в Україні. «Тигрова» маска, створена в рамках партнерства із Всесвітнім фондом дикої природи (WWF), посіла друге місце. На третій сходинці — маска із Санта-Клаусом, вона потрапила до топу під час новорічних свят.
«Цього року українці продовжували обмежувати особисті контакти через пандемію, тож Viber допомагав робити спілкування онлайн живим та емоційним», — каже Атанас Райков, старший директор EMENA у Rakuten Viber. «Понад 30% усіх повідомлень у Viber українці відправляють з картинками, стікерами та відео. Люди шукають емоційні та веселі способи залишатися на зв’язку один з одним: чи то знімаючи вітання другові у масці з тигром, чи то відправляючі мамі фото у масці зі смішною шапкою та кажучи: „Мамо, я поїв і в шапці“. Минулого року ми додали нові корисні функції для спілкування, у 2022 їх буде більше; це означає більше кумедних способів проявити себе і сказати „привіт“ максимально персоналізовано».
Найпопулярніші способи спілкування українців у Viber у 2021 році
- 6,7 млрд дзвінків
- 3100 повідомлень щосекунди
- +27% чат-ботів
- 19 млн учасників групових чатів
- 3,8 млрд стікерів
- 14 млн фото та відео з AR-масками
Читайте також:
«Культура скасування» не хвилює більшість брендів