Рейтинг популярних сайтів за травень 2020 від Kantar CMeter

Згідно з даними Kantar CMeter, у травні українці посилено відвідували інтернет-магазини та маркетплейси. Це дозволило Rozetka.com.ua, Hotline.ua, Comfy.ua збільшити свої охоплення.

Новинні ресурси зафіксували позиції у ТОП-15 сайтів. Трійка найпопулярніших ресурсів новин у травні: Unian.net, Pravda.com.ua, Tsn.ua.

Охоплення російської забороненої соціальної мережі vk.com після продовження блокування не змінилося.

За словами керівниці проєкту Kantar CMeter Ірини Ворон, продовження блокування російських ресурсів в Україні не вплинуло на кількість користувачів vk.com, адже останні пів року показники тримаються на рівні 18-20% інтернет-користувачів.

Трійка лідерів залишається незмінною: Google, Youtube, Facebook.

Рейтинг популярних сайтів за травень 2020 від Kantar CMeter

У березні в ТОП-100 сайтів увійшов Covid19.com.ua — офіційний портал Кабміну, присвячений ситуації щодо коронавірусу в Україні.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Підсумки першого дня Lions Live від Ани Анджелік, однієї з найвпливовіших CMO світу

Підсумки першого дня Lions Live було підведено Аною Анджелік, яка назвала п’ять ключових інсайтів, які варто винести для себе з понеділкових сесій Lions Live.

Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію

Техогляд дитини: Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію

Інтернет-журнал Platfor.ma разом з ЮНІСЕФ Україна та USAID вирішили креативно нагадати про важливість та необхідність вакцинації. Разом вони розробили проєкт ...

crello

Створювати контент просто: Crello запускає глобальну бренд-кампанію

Crello, онлайн-редактор графіки для створення статичних та анімованих дизайнів, разом з маркетинговим агентством Fedoriv створили бренд-кампанію Design it your way. ...

Паперові мотоцикли та пластилінові зайці: шість кампаній, що вражають майстерністю анімації

Серед кампаній, що відзначилися майстерністю анімації, можна побачити теплі різдвяні історії, метаморфози мотоциклу та різнокольорових пластилінових зайців.

Картонний вболівальник вирушає на пошуки пива у новій рекламі Bud Light

В цьому кумедному відео картонний вболівальник «Нью-Йорк Джаєнтс» раптом оживає і вирушає у епічний квест. Заради пива, звісно.

Як змінювалися тренди хелловінських костюмів впродовж останніх 150-ти років

Американці почали вбиратися в маскарадні костюми на Хелловін наприкінці 19-го століття. Але з того часу тренди хелловінських костюмів дуже змінилися.