Прогноз маркетингових бюджетів в Україні на 2021 рік. Дослідження Admixer і IAB Ukraine

У жовтні українська adtech компанія Admixer спільно з IAB Ukraine провели опитування серед маркетинг-директорів і маркетологів 90 компаній (39 брендів і 51

рекламна агенція), щоб дізнатися, як рекламодавці планують розподіляти маркетингові бюджети і які платні канали просування будуть в пріоритеті в 2021 році. Результати дослідження опублікували в звіті Прогноз маркетингових бюджетів в Україні на 2021 рік.

Дослідження показало, що 82% брендів і 76% рекламних агенцій України очікують зростання бізнесу в 2021 році. У зв’язку з цим, більш ніж 60% респондентів планують збільшити витрати на маркетинг наступного року. У той же час 84% опитаних вважають, що COVID-19 продовжить впливати на маркетинг їхньої компанії в 2021.

Частка ринку та впізнаваність будуть ключовими метриками цінності бренду.

Найважливішим аспектом маркетингу на 2021 рік 59% бренд-маркетологів назвали створення креативу та контенту. Для 54% респондентів головним пріоритетом також стане лідогенерація. Рекламні агенції вважають, що для маркетологів в 2021 році найважливішим буде стратегічне планування.

Діджитал-реклама буде найпопулярнішим платним каналом маркетингу.

79% рекламних агенцій мають намір збільшити бюджет на цифрову рекламу. В середньому бренди планують витратити 42% маркетингового бюджету на цифрову рекламу, платний пошук, відео- і медійну рекламу, а також на рекламу в соціальних мережах.

У 2021 році продовжиться перехід рекламодавців до programmatic закупівель. 45% брендів і 65% агентств очікують, що будуть закуповувати більше реклами через programmatic.

На тлі кризи 88% брендів мають намір перенести частину маркетингових функцій у власні команди маркетингу. В першу чергу це торкнеться SMM (63%), створення креативу і контенту (по 63%), а також PR активностей (56%).

«Опитування показало, що бренди та рекламні агенції дивляться в майбутнє з оптимізмом. Більш ніж 75% респондентів розраховують, що в наступному році їх бізнес буде рости, незважаючи на те, що пандемія продовжить впливати на маркетинг. Також більшість респондентів планує нарощувати маркетингові бюджети і вкладати більше ресурсів у платні канали», — коментує результати дослідження Стас Шишкін, Head of Research Group і Head of Content в Admixer.

Повний звіт про маркетингові бюджети брендів і рекламних агенцій на 2021 можна завантажити за посиланням.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...

День рідкісних захворювань 2021: Як масштабна світлова ініціатива привернула увагу майже 17 млн українців

Кілька років поспіль українські організації та фармацевтичні компанії, що опікуються пацієнтами із рідкісними захворюваннями, реалізують низку проєктів в Україні до ...

Людство + технології — разом ми зможемо! Нова світова кампанія Vodafone

Vodafone оновлює своє позиціонування на світовому ринку, головною ідеєю якого є те, чого може досягти людський дух, поєднавшись із технологіями. ...

WOG випустила LOL-комбо пропозиції, які придумали клієнти

До 1 квітня мережа АЗК WOG випустила серію постерів із наборами LOL-комбо. Авторами таких наборів WOG стали самі клієнти. «Ми ...

Весна прийшла — час саджати! Весняна кампанія B&Q підживлює надію

Мережа британських супермаркетів товарів для дому B&Q випустила позитивну та життєствердну кампанію. Сонце засяяло, можливо, вам вдалося зустріти кількох друзів ...