Прогноз маркетингових бюджетів в Україні на 2021 рік. Дослідження Admixer і IAB Ukraine

У жовтні українська adtech компанія Admixer спільно з IAB Ukraine провели опитування серед маркетинг-директорів і маркетологів 90 компаній (39 брендів і 51

рекламна агенція), щоб дізнатися, як рекламодавці планують розподіляти маркетингові бюджети і які платні канали просування будуть в пріоритеті в 2021 році. Результати дослідження опублікували в звіті Прогноз маркетингових бюджетів в Україні на 2021 рік.

Дослідження показало, що 82% брендів і 76% рекламних агенцій України очікують зростання бізнесу в 2021 році. У зв’язку з цим, більш ніж 60% респондентів планують збільшити витрати на маркетинг наступного року. У той же час 84% опитаних вважають, що COVID-19 продовжить впливати на маркетинг їхньої компанії в 2021.

Частка ринку та впізнаваність будуть ключовими метриками цінності бренду.

Найважливішим аспектом маркетингу на 2021 рік 59% бренд-маркетологів назвали створення креативу та контенту. Для 54% респондентів головним пріоритетом також стане лідогенерація. Рекламні агенції вважають, що для маркетологів в 2021 році найважливішим буде стратегічне планування.

Діджитал-реклама буде найпопулярнішим платним каналом маркетингу.

79% рекламних агенцій мають намір збільшити бюджет на цифрову рекламу. В середньому бренди планують витратити 42% маркетингового бюджету на цифрову рекламу, платний пошук, відео- і медійну рекламу, а також на рекламу в соціальних мережах.

У 2021 році продовжиться перехід рекламодавців до programmatic закупівель. 45% брендів і 65% агентств очікують, що будуть закуповувати більше реклами через programmatic.

На тлі кризи 88% брендів мають намір перенести частину маркетингових функцій у власні команди маркетингу. В першу чергу це торкнеться SMM (63%), створення креативу і контенту (по 63%), а також PR активностей (56%).

«Опитування показало, що бренди та рекламні агенції дивляться в майбутнє з оптимізмом. Більш ніж 75% респондентів розраховують, що в наступному році їх бізнес буде рости, незважаючи на те, що пандемія продовжить впливати на маркетинг. Також більшість респондентів планує нарощувати маркетингові бюджети і вкладати більше ресурсів у платні канали», — коментує результати дослідження Стас Шишкін, Head of Research Group і Head of Content в Admixer.

Повний звіт про маркетингові бюджети брендів і рекламних агенцій на 2021 можна завантажити за посиланням.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

https://creativity.ua/wp-content/uploads/2020/11/Hotspot-Commercial-Just-Dont-2-scaled.jpgDon’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Don’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Arriba! створила ролик школи англійської мови Hotspot School of English, в якому відкрито заявила, в яких випадках не варто йти ...

Видання The Drum назвало кращу зовнішню рекламу 2020

Для зовнішньої реклами 2020 рік видався особливо складним, але вона лишається престижною та креативною сферою, не поступаючись діджитал своїми позиціями.

Бренд Galicia створив лінійку соків для дітей

Національний виробник натуральних соків Galicia вирішив створити лінійку спеціально для дітлахів. Лаконічний об’єм, оновлена рецептура, повністю змінений концепт упаковки та ...

Як вгадати найкрутіший лайфхак Чорної п'ятниці? Мозколомний тест від MAKE SENSE

Як вгадати найкрутіший лайфхак Чорної п’ятниці? Мозколомний тест від MAKE SENSE

Чорна п’ятниця — це неабиякий іспит для права вибору споживача. Як отримати бажане і не потонути в буремному потоці знижок? ...

Темпы роста медиаинфляции в прямой рекламе на ТВ в 2021 году снизятся — опрос Kwendi Media Audit

В рамках регулярной инициативы команда Kwendi Media Audit консолидировала прогнозы медиаинфляции в прямой рекламе на ТВ от экспертов рынка. В ...

Соціальний коментар та користувацькі дані в кампаніях Spotify

Цей сервіс вміло аналізує дані та влучно реагує на події в світі. В кампаніях Spotify є і Девід Бові, і заборонені музиканти, і чимало диваків-меломанів.