• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Продажі реклами на Connected TV в 2020 році подвоїлися

31 Березня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

За даними компанії Pixalate, яка спеціалізується на викритті шахрайства в рекламній сфері, продажі программатік-реклами на Connected TV за 2020 рік подвоїлися. Глобальна статистика показує, що сукупні темпи росту продажів реклами за всі чотири квартали 2020 року становили щонайменше 97%, якщо порівняти з попереднім роком.

Причиною цьому є те, що увага аудиторії звернулася до діджитал-телебачення. Зокрема, останні дослідження WARC Data показують, що зараз у двох з п’яти онлайн-споживачів є телевізори, підключені до інтернету. Відповідно і рекламісти зробили перерозподіл своїх медіаінвестицій. Витрати на рекламу на лінійному телебаченні скоротилися на 47 мільярдів доларів за останні п’ять років, тоді як інвестиції в онлайн відео збільшилися на 39 мільярдів.

Дані Pixalate показують також, що продажі программатік-реклами на Connected TV пережили значний спад в другому кварталі 2020 року, коли перший спалах коронавірусу став на заваді численних кампаній.

В останньому кварталі 2020 року найшвидший ріст демонструє реклама в Латинській Америці (268%), якщо порівняти з відповідним періодом минулого року. В Північній Америці ситуація була значно стабільнішою, і наприкінці року ріст продажів реклами тут становить 98%.

У порівнянні з цим, регіон EMEA в 2020 році демонструє різкий спад продажів реклами на Connected TV у другому кварталі. В другій половині 2020 року повернутися до допандемічних темпів росту в цьому регіоні так і не вдалося.

В Азійсько-Тихоокеанському регіоні ріст продажів реклами впродовж року залишався практично однаковим. Пояснюється це, ймовірно, тим, що онлайн відеоконтент в цьому регіоні переглядається переважно з мобільних пристроїв. В Азії зростанню реклами на Connected TV міг би посприяти гіперлокальний підхід.

Хоча загалом продажі реклами демонструють швидкі темпи росту, слід визнати, що багатьом рекламістам буває складно ефективно задіяти рекламні формати, розраховані на Connected TV.

Тобто якщо підсумувати продажі программатік-реклами на Connected TV в 2020 році, картина вимальовується наступна:

  • Продажі программатік-реклами на Connected TV за минулий рік подвоїлися, оскільки аудиторія та рекламісти перенесли свою увагу саме на цей медіаканал.
  • Найшвидше зростання темпів продажів спостерігається тут в Латинській Америці. В Північній Америці рівень продажів впродовж 2020 року лишався відносно стабільним. А Європа, Близький Схід та Африка так і не відновили свій допандемічний рівень росту в цій сфері.
  • Продажі реклами на Connected TV в Азійсько-Тихоокеанському регіоні протягом усього року зберігалися приблизно на одному рівні, що, ймовірно, є наслідком того, що в цьому регіоні споживачі надають перевагу мобільним пристроям.

Джерело

Читайте також: результати опитування українських користувачів, щодо популярності інтернету та телебачення.

Теги: аналітикапрограмматікрекламателебачення

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

«Uklon за будь-який рух»: нова іміджева кампанія за участі «Курган & Agregat» про рух у кожному моменті

5 Серпня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Effie Awards Ukraine 2025: формування рейтингів ефективності та визнання на світовому рівні

6 Серпня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.