• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Facebook втрачає аудиторію у великих містах України. Результати дослідження соцмереж

22 Липня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Facebook втрачає аудиторію у великих містах України. Результати дослідження соцмереж
Share on FacebookShare on Twitter

За останні пів року кількість користувачів Facebook скоротилася у всіх обласних центрах України. Хоча загалом соцмережа змогла зберегти свою аудиторію завдяки зростанню у невеликих містах. Це висвітлює нове дослідження соцмереж, яке провела комунікаційна агенція plusone social impact.

Аудиторія Facebook за перше півріччя 2021 року не змінилася — це 16 мільйонів активних користувачів. Незмінною залишилася і кількість людей, які користуються Facebook Messenger — їх 10 мільйонів. А от Instagram зріс, збільшивши свою аудиторію з 14 до 15 мільйонів осіб. Рекламними інструментами Facebook зараз можна охопити 24 мільйони українців. Це на 2 мільйони більше, ніж пів року тому.

Facebook втрачає аудиторію у великих містах України. Результати дослідження соцмереж

Facebook втратив аудиторію у всіх обласних центрах: найменше — в Києві (-3,17%), найбільше — в Черкасах (-25,22%). Натомість у менших містах соцмережа продемонструвала невелике зростання — біля 2%. Лише у Дніпропетровській області падіння аудиторії склало 6%.

В Instagram динаміка краща. Соцмережа втратила частину аудиторії в 12 обласних центрах, найбільше просівши у Чернігові (-10,48%) та Черкасах (-10,59%). Натомість у 10 облцентрах Instagram збільшив кількість користувачів. Лідери за приростом Київ (+7,1%) та Львів (+6%). А от у менших містах по всіх областях соцмережа зросла приблизно на 4%.

Facebook втрачає аудиторію у великих містах України. Результати дослідження соцмереж

Instagram проти Facebook

Facebook досі соціальна мережа номер один в більшості областей. Але Instagram зміцнив своє лідерство в Харківській області, де проникнення склало 42% проти 35% у Facebook, Одеській (47% проти 43% відповідно), Запорізькій (39% проти 36%). В Київській та Дніпропетровській областях частка користувачів обох соцмереж однакова — 58% та 42% відповідно.

Facebook найпопулярніший в Київській (58%), Львівській (49%) та Закарпатській областях (45%). Найменше користувачів соцмережа має в Харківській області (35%). В Instagram найбільше проникнення у Київській (58%), Одеській (47%), Дніпропетровській (42%) та Харківській областях (42%), найменше у Чернігівській області — 29%.

Facebook втрачає аудиторію у великих містах України. Результати дослідження соцмереж

Instagram потрохи забирає молоду аудиторію. Зараз соціальна мережа випереджає Facebook серед молоді до 31 року, хоча ще два роки тому Instagram вигравав першість серед людей до 27 років. Загалом серед українців 18-35 років 80% «сидять» в Instagram, а 60% — у Facebook.

Facebook втрачає аудиторію у великих містах України. Результати дослідження соцмереж

Майже у всіх вікових групах за останні пів року Instagram збільшив кількість користувачів і за цим показником у більшості вікових груп обійшов Facebook. Найбільше падіння в обох соціальних мережах спостерігається лише серед 20-річних. Facebook випереджає Instagram за приростом старшої аудиторії (51-53, 55 та 58+ років).

Рівень популярності десктопної версії соцмережі знизився майже у всіх вікових групах і зараз не перевищує 20%.

Повна версія дослідження доступна за посиланням: https://plusone.com.ua/research

Ілюстрація в заголовку: unsplash.com


Читайте також:

Як створювати креативні пости в Instagram. Правила створення постів, де брати ідеї та на що орієнтуватися

ЦУМ презентує Instagram-фільтр на підтримку дизайнерів

Facebook оприлюднив результати дослідження про різноманіття в інтернет-рекламі

Теги: ринки та дослідженнясоціальні мережі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

Що робити, коли твого викладача захоплює дивна істота з іншого виміру, а єдиний шанс урятувати його — це дивний рецепт із віскі, креатином і засобом від іржі? Правильна відповідь —...

Читати даліDetails

TikTok, що об’єднав три аудиторії: як запускався акаунт соціального освітнього проєкту «Навчай для України»

Агентство OMG запустило ініціативу «ІнстаКачка», щоб безкоштовно допомогти українським малим бізнесам прокачати свої соцмережі

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.