Другий локдаун — ще один удар по ресторанах і барах (інфографіка)

Виручка українських закладів громадського харчування в перші три дні зимового карантину знизилася в середньому на 25%, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Найбільше втрату виручки можна спостерігати у ресторанів — 58% і барів — 51%, в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Кафе і кальянні втратили 40% і 39% виручки відповідно. Пекарні — 37%, піцерії — 23%, фастфуди — 14%, кондитерські — 16%, а кав’ярні — 12% від торішніх продажів. Доходи закладів, які і в минулому році орієнтувалися тільки на доставку, в зимовий локдаун виросли на 5%. А бізнес суші-барів навіть показав зростання на 25%.

Другий локдаун — ще один удар по ресторанах і барах (інфографіка)

* Дослідження засноване на неперсоналізованих даних про продажі близько 2000 закладів громадського харчування України. Періоди, які порівнювались, — 8-10 січня 2021 року і 10-12 січня 2020 року. У розрахунках використовується медіанний показник виручки. Медіана — це таке число, половина з елементів вибірки якого більше нього, а інша половина — менше.

Резюме

Якщо згадати весняний локдаун, тоді оберти знизилися відразу ж у всіх без винятку типів бізнесу, включаючи доставку. Нерозуміння термінів карантину, відсутність налагоджених процесів доставки, інформаційна паніка в той період обвалили виручку закладів громадського харчування до 26% від лютневої і привели до тимчасового закриття більше 60% ресторанів.

Єдиний плюс зараз — менше паніки і масових закриттів. Близько 30% закладів з цієї вибірки все-таки зуміли показати зростання в порівнянні з минулим роком. В основному, це ті заклади, які змогли налагодити процеси власної доставки. Але, в цілому, наведені цифри лише доводять, що доставка і робота на виніс не дозволяють більшості рестораторів заробляти і зимовий локдаун ще більше погіршує ситуацію в галузі.

Джерело

Фото в заголовку: Артем Белякін, unsplash.com


Читайте також: 17 експертів різних галузей з України та Естонії підсумували 2020 рік і озвучили прогнози на 2021.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Нас надихнула відсутність очевидного в київському просторі»: засновниці «Читати Київ» про ідею та місію проєкту

Одним з лауреатів, які нещодавно отримали Премію Українського культурного фонду, став проєкт «Читати Київ». Особливістю цього проєкту, його двигуном стала ...

15 квітня відбудеться Конференція з ІТ-права #ubaITconf

Якщо ви хочете зрозуміти, як працює український ринок юридичних послуг для ІТ-бізнесу, якщо прагнете знайти ділових партнерів, професійних співробітників чи ...

Як люди з розладами аутичного спектру стають бажаними клієнтами

2 квітня — Всесвітній день поширення інформації про аутизм. Autism Friendly Space разом з агенцією Trembita PR випустили тематичний гайд ...

Зручна форма для великого міста. «Моршинська» презентує новий формат улюбленої слабогазованої води

1 квітня «Моршинська» презентувала новий зручний формат слабогазованої води в банці ємністю 0,33 л. Зручний формат для життя у великому ...

Видання The Drum опублікувало власний World Creative Rankings

Сьогодні The Drum розпочав пубікацію результатів World Creative Rankings. Це щорічне дослідження брендів, агентств та персоналій, які відзначилися в минулому ...

ROOTS: Прадавнє, красиве, сучасне. Або як зробити унікальний маціпусенький бізнес

ROOTS — це намиста, сережки чи каблучки. Саме такі, якими їх носили наші прабабусі. Водночас це не аксесуари «під вишиванку». ...