Другий локдаун — ще один удар по ресторанах і барах (інфографіка)

Виручка українських закладів громадського харчування в перші три дні зимового карантину знизилася в середньому на 25%, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Найбільше втрату виручки можна спостерігати у ресторанів — 58% і барів — 51%, в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Кафе і кальянні втратили 40% і 39% виручки відповідно. Пекарні — 37%, піцерії — 23%, фастфуди — 14%, кондитерські — 16%, а кав’ярні — 12% від торішніх продажів. Доходи закладів, які і в минулому році орієнтувалися тільки на доставку, в зимовий локдаун виросли на 5%. А бізнес суші-барів навіть показав зростання на 25%.

Другий локдаун — ще один удар по ресторанах і барах (інфографіка)

* Дослідження засноване на неперсоналізованих даних про продажі близько 2000 закладів громадського харчування України. Періоди, які порівнювались, — 8-10 січня 2021 року і 10-12 січня 2020 року. У розрахунках використовується медіанний показник виручки. Медіана — це таке число, половина з елементів вибірки якого більше нього, а інша половина — менше.

Резюме

Якщо згадати весняний локдаун, тоді оберти знизилися відразу ж у всіх без винятку типів бізнесу, включаючи доставку. Нерозуміння термінів карантину, відсутність налагоджених процесів доставки, інформаційна паніка в той період обвалили виручку закладів громадського харчування до 26% від лютневої і привели до тимчасового закриття більше 60% ресторанів.

Єдиний плюс зараз — менше паніки і масових закриттів. Близько 30% закладів з цієї вибірки все-таки зуміли показати зростання в порівнянні з минулим роком. В основному, це ті заклади, які змогли налагодити процеси власної доставки. Але, в цілому, наведені цифри лише доводять, що доставка і робота на виніс не дозволяють більшості рестораторів заробляти і зимовий локдаун ще більше погіршує ситуацію в галузі.

Джерело

Фото в заголовку: Артем Белякін, unsplash.com


Читайте також: 17 експертів різних галузей з України та Естонії підсумували 2020 рік і озвучили прогнози на 2021.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

10 способів використання Instagram Guides в маркетингу

За минулий рік Instagram здійснив цілий ряд оновлень, тож не дивно, що формат Instagram Guides міг пройти повз увагу користувачів.

«Приват24» привів Святого Миколая в кожен дім через смартфон

Новорічні свята — найчарівніший час! Цього року вперше українців привітав зі святами цифровий Святий Миколай. ПриватБанк разом із Visa подарував ...

Під час локдауну українці стали у півтора раза частіше купувати онлайн — дослідження OLX

Українці стали значно частіше купувати товари онлайн на фоні оголошення та впровадження січневого локдауну. Кількість замовлень онлайн у п’яти найпопулярніших категоріях зросла на 46%. ...

Бренд Oakley представляє маску для обличчя, яка запобігає запотіванню окулярів

Бренд Oakley, відомий своїми стильними окулярами, представив високотехнологічну захисну маску для обличчя, яка ідеально підходить для тих, хто носить окуляри. ...

Вікіпедія відзначає 20-річний ювілей (Інфографіка)

Двадцять років тому, 15 січня 2001 року, Джиммі Вейлз та Ларрі Сенгер запустили сайт під назвою «Вікіпедія» — мережевий інформаційний ...

Mondelēz International випустила другий щорічний звіт, який свідчить про зростання ролі снекінгу у житті споживачів

Компанія Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) випустила другий щорічний звіт State of Snacking, глобальне дослідження споживчих тенденцій, яке вивчає роль ...