• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Другий локдаун — ще один удар по ресторанах і барах (інфографіка)

13 Січня, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
Другий локдаун — ще один удар по ресторанах і барах (інфографіка)
Share on FacebookShare on Twitter

Виручка українських закладів громадського харчування в перші три дні зимового карантину знизилася в середньому на 25%, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Найбільше втрату виручки можна спостерігати у ресторанів — 58% і барів — 51%, в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Кафе і кальянні втратили 40% і 39% виручки відповідно. Пекарні — 37%, піцерії — 23%, фастфуди — 14%, кондитерські — 16%, а кав’ярні — 12% від торішніх продажів. Доходи закладів, які і в минулому році орієнтувалися тільки на доставку, в зимовий локдаун виросли на 5%. А бізнес суші-барів навіть показав зростання на 25%.

Другий локдаун — ще один удар по ресторанах і барах (інфографіка)

* Дослідження засноване на неперсоналізованих даних про продажі близько 2000 закладів громадського харчування України. Періоди, які порівнювались, — 8-10 січня 2021 року і 10-12 січня 2020 року. У розрахунках використовується медіанний показник виручки. Медіана — це таке число, половина з елементів вибірки якого більше нього, а інша половина — менше.

Резюме

Якщо згадати весняний локдаун, тоді оберти знизилися відразу ж у всіх без винятку типів бізнесу, включаючи доставку. Нерозуміння термінів карантину, відсутність налагоджених процесів доставки, інформаційна паніка в той період обвалили виручку закладів громадського харчування до 26% від лютневої і привели до тимчасового закриття більше 60% ресторанів.

Єдиний плюс зараз — менше паніки і масових закриттів. Близько 30% закладів з цієї вибірки все-таки зуміли показати зростання в порівнянні з минулим роком. В основному, це ті заклади, які змогли налагодити процеси власної доставки. Але, в цілому, наведені цифри лише доводять, що доставка і робота на виніс не дозволяють більшості рестораторів заробляти і зимовий локдаун ще більше погіршує ситуацію в галузі.

Джерело

Фото в заголовку: Артем Белякін, unsplash.com


Читайте також: 17 експертів різних галузей з України та Естонії підсумували 2020 рік і озвучили прогнози на 2021.

Теги: horecaкоронавіруспандеміяринки та дослідження

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Секрети успішного маркетингу на 14 лютого разом з командою match: Як залучити клієнтів та створити незабутні враження
М'язи

Секрети успішного маркетингу на 14 лютого разом з командою match: Як залучити клієнтів та створити незабутні враження

6 Лютого, 2024

14 лютого — день, коли закохані по всьому світу відзначають свою любов і дарують один одному знаки уваги. Цей святковий день надає унікальну можливість для маркетологів та підприємців привернути нових...

Читати даліDetails

16-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2022 рік

Що купують українці під час війни — дослідження

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.