Ось і промайнув перший місяць року. Тим часом NGN.agency веде постійне спостереження за світом діджиталу. Тож ділимось з вами неймовірними оновленнями вже зараз.
Видалення профілю та перестановка постів: Instagram тестує нові функції
Додаток вже розпочав тестувати нову опцію «Видалити обліковий запис», яка може з’явитися в майбутньому в налаштуваннях профілю. Також соцмережа працює над можливістю редагування сітки сторінки, що дозволить користувачам переставляти пости у будь-якому порядку.
WhatsApp додав нові можливості у бізнес-версію месенджера
У WhatsApp Business з’явилася можливість фільтрувати чати та повідомлення за допомогою фільтрів розширеного пошуку. Якщо функція увімкнена, під час пошуку чатів та повідомлень з’являться нові параметри пошуку: «Контакти», «Не контакти», «Непрочитані». Користувач також може комбінувати та застосовувати одразу кілька фільтрів.
TikTok освоїть розміщення на телеекранах
Ролики з TikTok транслюватимуть на телеекранах в американських барах, ресторанах, спортклубах. Соціальна мережа підписала договір про співпрацю зі стартапом Atmosphere — він постачає потоковий відеоконтент для комерційних майданчиків. Угода готувалася протягом восьми місяців. У рамках партнерства Atmosphere створить на своїй платформі новий канал із нарізкою TikTok-роликів. Схожий формат компанія вже практикує із YouTube.
Telegram дозволить перетворювати пости на Instagram-сторіс
Пости Telegram тепер можна буде публікувати в Instagram-сторіс. У пару кліків Telegram-пост перетворюється на графічну сторінку, яку можна одразу розшарити на Instagram. На малюнку видно текст публікації та назву каналу з посиланням. Ця механіка дозволить Telegram збільшувати аудиторію.
YouTube відмовився від оригінального контенту YouTube Originals
YouTube перестає вкладати гроші у виробництво оригінальних шоу та серіалів YouTube Originals. Вони породили програми «Кобра Кай», «Шаг вперед: Прилив» та інші. Відеоплатформа повертається до того, під чим компанія зробила своє ім’я: відео, створені креаторами. У минулому амбіційні зусилля компанії зі створення оригінального контенту націлялися на ринки всього світу.
Instagram розширив функцію Remix на всі формати відео
Тепер користувачі зможуть робити ремікси на всі види відеоконтенту в Instagram, у доповнення до Reels. Це надасть людям нові способи демонструвати свою креативність, створювати колаборації та охоплювати нову аудиторію на платформі. Як і в Remix для Reels, люди отримують доступ до різноманітних творчих інструментів для реміксів інших відео, включаючи колаборації, голоси за кадром, ефекти та аудіоінструменти.
TikTok запустив платформу trends.tiktok для блогерів та маркетологів
TikTok запустив нову платформу trends.tiktok для блогерів та маркетологів. Це публічні чарти відеоконтенту з лідерами переглядів для кожної країни в реальному часі. На платформі містяться всі дані, які потрібні блогерам та маркетологам. Є фільтри за часом та тематикою. Також можна порівняти результати з іншими країнами.
Фото на головній: Jakob Owens
Читайте також:
Четан Сінгх Кунвар фіксує затишні моменти у килимах