• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

72% покупців частіше повертаються до брендів із сильними онлайн-спільнотами

25 Жовтня, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
72% покупців частіше повертаються до брендів із сильними онлайн-спільнотами
Share on FacebookShare on Twitter

Майже три чверті (72%) споживачів, швидше за все, повернуться до бренду, який створює сильну онлайн-спільноту,

Це згідно з дослідженням Amity, технологічної платформи, яка підтримує соціальний досвід у додатках, що підкреслює важливість брендів, які створюють онлайн-спільноти для взаємодії зі своїми клієнтами.

Дослідження також виявило, що майже дві третини (63%) визнають, що вони частіше купують у бренду, який використовує цікаві соціальні функції у своєму додатку.

Опитування Aunty, в якому взяли участь 500 споживачів із Великобританії, також показало, що споживачі прагнуть контенту від своїх однолітків, щоб допомогти їм прийняти рішення про покупку. Більшість (71%) споживачів стверджують, що вони вважають за краще переглядати створений користувачами контент, а не брендом, коли обмірковують, чи купувати у бренду; тоді як більша частина споживачів (52%) погоджуються, що позитивні соціальні докази, такі як відгуки, збільшують ймовірність покупки у бренду.

Дослідження також намагалося зрозуміти, які соціальні функції в додатку споживачі відчувають найкраще під час відтворення людських взаємодій в період карантину. Інтернет-спільноти виявилися сильними: понад чверть (27%) визнали, що вони є найкращим засобом відтворення людських взаємодій з брендом. Це поступається лише чату в реальному часі (33%), який регулярно є частиною онлайн-спільнот брендів.

Francesca Gargaglia, CBO та COO Amity, сказала: «У цифровому світі споживачі прагнуть відчути приналежності до брендів, з якими вони взаємодіють. Результати цього дослідження підкреслюють важливість онлайн-спільнот як невіддільної ознаки маркетингової стратегії бренду.

Підприємства повинні приділяти найбільше уваги своїм цифровим спільнотам, щоб сприяти персоналізованим відносинам між брендом та споживачем та встановлювати конкурентну перевагу. Позитивні спільноти в додатках сприяють підвищенню рівня довіри, формують базу лояльних споживачів, а натомість збільшують продажі».

Джерело


Читайте також:

Середній дохід українських ІТ-компаній від партнерства з іноземними клієнтами зріс на 29% за рік

Аналіз Brand Reputation в епоху cancel culture

Теги: маркетинг і комунікаціїрозвитоксуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність
Маркетинг і Комунікації

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність

17 Квітня, 2024

У сучасному світі, де кожен день відбуваються зміни, говорити про толерантність та взаємосприйняття стає все важливіше. Команда My Happy Place, взяла на себе місію не лише говорити про ці цінності,...

Читати даліDetails

Інфлюенс-маркетинг чи традиційна реклама? Або чи працюють прогріви? Думка професійного блогера

Думай як клієнт: від тригерів до просування

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025
Інсайти

Ребрендинг автоматів AQUABOX: від технічного продукту до стильного міського сервісу

23 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025
MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.