• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

72% покупців частіше повертаються до брендів із сильними онлайн-спільнотами

25 Жовтня, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
72% покупців частіше повертаються до брендів із сильними онлайн-спільнотами
Share on FacebookShare on Twitter

Майже три чверті (72%) споживачів, швидше за все, повернуться до бренду, який створює сильну онлайн-спільноту,

Це згідно з дослідженням Amity, технологічної платформи, яка підтримує соціальний досвід у додатках, що підкреслює важливість брендів, які створюють онлайн-спільноти для взаємодії зі своїми клієнтами.

Дослідження також виявило, що майже дві третини (63%) визнають, що вони частіше купують у бренду, який використовує цікаві соціальні функції у своєму додатку.

Опитування Aunty, в якому взяли участь 500 споживачів із Великобританії, також показало, що споживачі прагнуть контенту від своїх однолітків, щоб допомогти їм прийняти рішення про покупку. Більшість (71%) споживачів стверджують, що вони вважають за краще переглядати створений користувачами контент, а не брендом, коли обмірковують, чи купувати у бренду; тоді як більша частина споживачів (52%) погоджуються, що позитивні соціальні докази, такі як відгуки, збільшують ймовірність покупки у бренду.

Дослідження також намагалося зрозуміти, які соціальні функції в додатку споживачі відчувають найкраще під час відтворення людських взаємодій в період карантину. Інтернет-спільноти виявилися сильними: понад чверть (27%) визнали, що вони є найкращим засобом відтворення людських взаємодій з брендом. Це поступається лише чату в реальному часі (33%), який регулярно є частиною онлайн-спільнот брендів.

Francesca Gargaglia, CBO та COO Amity, сказала: «У цифровому світі споживачі прагнуть відчути приналежності до брендів, з якими вони взаємодіють. Результати цього дослідження підкреслюють важливість онлайн-спільнот як невіддільної ознаки маркетингової стратегії бренду.

Підприємства повинні приділяти найбільше уваги своїм цифровим спільнотам, щоб сприяти персоналізованим відносинам між брендом та споживачем та встановлювати конкурентну перевагу. Позитивні спільноти в додатках сприяють підвищенню рівня довіри, формують базу лояльних споживачів, а натомість збільшують продажі».

Джерело


Читайте також:

Середній дохід українських ІТ-компаній від партнерства з іноземними клієнтами зріс на 29% за рік

Аналіз Brand Reputation в епоху cancel culture

Теги: маркетинг і комунікаціїрозвитоксуспільство

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Невидимий саботаж: чому 70% проєктів AI провалюються і як це виправити

22 Серпня, 2025
Відео

«Uklon за будь-який рух»: нова іміджева кампанія за участі «Курган & Agregat» про рух у кожному моменті

5 Серпня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.