• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

Happy Monday запустили кампанію «А що, якщо вийде?» про сміливість шукати роботу мрії

4 Грудня, 2025
Час прочитання: 1 хв.
A A
Happy Monday запустили кампанію «А що, якщо вийде?» про сміливість шукати роботу мрії
Share on FacebookShare on Twitter

Happy Monday презентує нову комунікаційну кампанію, яка кидає виклик головному ворогу пошукача — внутрішньому сумніву.

Скільки разів ми зупинялися за крок до мрії? Скільки резюме так і не були відправлені, бо «там, напевно, шукають молодших»? Скільки розмов про підвищення не відбулося через думку «а раптом відмовлять»?

Ми звикли прораховувати ризики. Ми справжні майстри катастрофізації: «я не впораюся», «мене не візьмуть», «це не для мене». Але у цій нескінченній грі зі страхами ми забуваємо поставити собі одне, найважливіше запитання. Те, яке здатне змінити все:

Про що кампанія

У центрі відеоролику — реальні історії, в яких кожен впізнає себе.

  • Це жінка, яка хоче змінити професію, але боїться, що «поїзд пішов» і вік стане перешкодою.
  • Це вчорашній студент, який дивиться на вакансії з позначкою «досвід від 3 років» і опускає руки.
  • Це мама, яка повертається з декрету і хвилюється, чи зможе вона знову влитися в ритм.
  • Це професіонал, який роками працює за стару зарплату, боячись заявити про свою цінність.

Ми показуємо ці моменти вразливості не для того, щоб засмутити, а щоб сказати: боятися — це нормально. Але дозволяти страху обирати замість тебе — ні.

Відео: https://www.youtube.com/watch?v=OpNtCUN1OqU

Чому це важливо зараз

Ми живемо в часи великої невизначеності. Але саме зараз — найкращий час, щоб ризикнути й обрати себе.

«Ми помітили парадокс: кандидати часто відмовляють собі самі, ще до того, як це зробить рекрутер. Вони не подаються на вакансії своєї мрії, бо вважають себе недостатньо відповідними. Наша мета цією кампанією — змістити фокус уваги, — коментують у команді Happy Monday. — Ми хочемо, щоб замість страху провалу, люди відчули азарт можливості. Почати, навіть якщо сумніваєшся — це вже половина успіху».

Робота, яка пасує саме тобі

Happy Monday нагадує: ідеальний кандидат — це не набір сухих навичок у вакуумі. Це жива людина зі своїм унікальним досвідом, який точно комусь потрібен. На платформі зібрані компанії, які шукають «своїх» людей, і десь серед вакансій є та, що чекає саме на вас.

Заклик кампанії простий і дієвий: Не чекай моменту, коли зникнуть сумніви — цього може не статися ніколи. Дій поруч із ними. Зайди на Happy Monday, знайди вакансію, від якої тьохкає серце, і просто натисни «Відгукнутися».

Бо, а що, якщо справді вийде?

Теги: кадрикадри HR

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Коли технології говорять мовою турботи: Visa, TransferGo та UNITED24 у новому проєкті Havas Engage

17 Листопада, 2025
Культура і Життя

Ukraine WOW оголошує зимовий сезон та оновлює експозицію

2 Грудня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.