У Брюсселі 27 листопада 2025 року відбулася онлайн-церемонія нагородження переможців європейського фестивалю реклами IAB MIXX Awards Europe, що щороку визначає найсильніші диджитал-кампанії континенту.
Цьогоріч єдину срібну нагороду з України здобула команда OMG agency за кулінарний застосунок CULINARA у категорії Digital Product & UX Design. Команда потрапила до числа призерів як одна з лише двох українських компаній, чий креатив отримав відзнаку на рівні Європи. Бронзу у категорії Predictive Analytics & Audience Intelligence за свій проєкт DOOH/OHH TRAFFIC METRICS взяла компанія Київстар.
Фестиваль, організований IAB Europe, провідною асоціацією цифрової реклами і маркетингу, щороку збирає найсильніші агентства і бренди Європи. Журі конкурсу цього року очолив Едді Адеджі з Publicis Media EMEA, а серед членів — топменеджери і креативні лідери з Meta, TikTok, Microsoft, PHD, WPP, RTL AdAlliance та інших глобальних гравців індустрії.
CULINARA — це не просто кулінарний сервіс, а повноцінне SaaS-рішення, що поєднує персоналізацію, планування харчування, автоматичне формування списків покупок і навігацію під час приготування. Це перший український кулінарний застосунок, який відповідає світовим стандартам технологічного досвіду і створений з урахуванням українських гастрономічних традицій та реалій.
У категорії, де раніше домінували закордонні сервіси, CULINARA став першою локальною екосистемою, що об’єднує:
— мобільний застосунок з AR-планувальником;
— підрахунок калорій і макронутрієнтів;
— відеорецепти та поради шефів;
— інтеграцію з доставками та партнерами ритейлу, дрібної побутової техніки як додаткова послуга.

За перші півроку з моменту запуску продукт забезпечив 135 000+ завантажень, 244% ROMI, вийшов на №1 у Food&Drinks і №5 серед усіх застосунків в українському Apple Store, а кампанія досягла понад 10 млн охоплення.
Креативна концепція CULINARA розроблена студією Dumy Creative Studio. Візуальна айдентика (логотип, палітра, типографіка і гнучка система графічних елементів) побудована навколо асоціацій з теплом, комфортом і задоволенням від їжі. Символи тарілки й ложки стали знаковими візуальними маркерами бренду.
ORNAMENT TECH відповідали за розробку застосунку, побудову фронтенду, аналітику, інтеграції та технічне забезпечення всієї екосистеми. OMG agency забезпечувала маркетингову підтримку, запуск, стратегію присутності в соцмережах та PR.
Команда, що працювала над проєктом, об’єднала дизайнерів, розробників, аналітиків, маркетологів і гастроекспертів. Обличчям бренду стала Оля Мартиновська, одна з найвідоміших шефинь України. Вона разом із 13 іншими стейкхолдерами HoReCa створювали контент, що трансформував стосунки українців з кулінарією.



CULINARA вже отримувала нагороди в Україні у 2025 році: бронза за найкращий мобільний застосунок та шортліст за запуск нового диджитал-продукту на IAB MIXX Awards Ukraine та відзнака за диджитал-дизайн на Ukrainian Design Awards. Тепер продукт отримав європейське визнання.
