Сьогодні замало написати: «Швидкий і надійний накопичувач», бо такі нахвалювання для авдиторії вже як білий шум. Потрібно показати ці переваги нестандартно, цікаво та трендово.
Як то його зробити без танців із бубном та ще й зекономити на зйомках, команда OMG розповіла у цьому кейсі.
КЛІЄНТ
Kingston — міжнародний лідер у виробництві пам’яті та накопичувачів із потужною спільнотою технофанів. Завдяки різноманітному контенту, сучасним підходам і візуальному стилю бренд не просто йде в ногу з авдиторією, а й створює з нею спільну реальність у соцмережах.
ЗАВДАННЯ
Оновити підхід до продуктового контенту. Відійти від звичного рекламного формату та розповісти про характеристики техніки через сучасні АІ-рилзи.
ЩО ЗРОБИЛИ
Для початку продумали концепцію. Вирішили, що кожен АІ-ролик має стати окремою мікроісторією без сухої демонстрації характеристик. Це допоможе створити образ, який асоціюватиметься із прогресивністю, потужністю, швидкістю і надійністю. А ще — викликатиме емоцію та виділятиметься з-поміж іншого контенту.
Так народилася серія АІ-роликів, в яких витримали фірмовий стиль Kingston.
Процес створення таких рилзів проходить три етапи:
- Midjourney — генерування зображення до найменших деталей, щоб дати ефект занурення.
- Kling AI 2.0 — оживляти кадри, додавати плавності рухам та саунд-ефекти.
- ElevenLabs — за потреби генерувати професійну АІ-озвучку (таку, щоб ніхто не здогадався, що то АІ-шка).
- Підготовка фінальних відео з монтажером — коректно інтегрувати продукт або фірмові елементи бренду та довести результат до PRO-рівня.

І, звісно ж, ніякої тобі одноманітності. Команда сфокусувалася на різних типах контенту, щоб зберегти в авдиторії відчуття новизни:
- Трендові формати — підлаштовується під актуальні ситуативи та меми, але зберігаємо цінності та ДНК Kingston.[1]
- Візуалізація переваг через метафори — прості та зрозумілі образи, які підсвідомо асоціюються із продуктом.
- Анонси нових продуктів — підсвічуються характеристики новинок через емоційний візуал.
- Ролики під кампанію — розкриваються меседжі та ідею під новими кутами.
- Статичні пости —крім відео, генерується АІ-шкою і статика. Такий формат добре працює у стрічці: стопає погляд і мотивує провзаємодіяти.






ПРИКЛАДИ ПРОМТІВ
Сммники протестили десятки промтів для АІ-застосунків, щоб знайти візуальну формулу Kingston та налаштовувати алгоритми під стиль бренду. Ось кілька прикладів, з якими вийшли омайгадні результати:
- Промт для генерації профільних фото в Midjourney
“A young male gamer in his early 20s, shown in profile, focused and calm expression, wearing non-branded black over-ear gaming headphones and a deep red t-shirt (HEX #C41320), sitting at a desk in a dark room. The scene is illuminated mainly by a glowing ultra-wide gaming monitor displaying abstract swirling red light patterns, vibrant and futuristic. Subtle red and blue LED accents highlight a minimal gaming setup. The environment is moody, with soft shadows, cinematic lighting, and realistic skin tones. Hands resting on a mechanical keyboard and gaming mouse. No branding visible. Portrait orientation, 9:16, ultra-realistic, studio lighting, high detail, clean background”



- Промт для генерації фонових фото в Midjourney
“Professional photo studio, behind the scenes, sports photoshoot, male football player juggling soccer ball, bright natural window light, large softbox on boom stand, photographer taking picture, two women watching shoot on monitor, minimalistic white interior, real people, realistic lighting, modern setup, editorial style”



- Промт для генерації відео в Kling 2.0
“Add a slow ambient flicker of the sunset light on the subject’s hoodie and face. Let the cityscape reflections in the building glass shimmer subtly. Add gentle wind motion to the red beanie and hoodie strings. Slight head tilt as if adjusting”



РЕЗУЛЬТАТИ
- Kingston закріпив імідж сучасного бренду, який сміливо експериментує з новими форматами.
- Нестандартні відео допомогли виділитися на фоні типового контенту та привернути увагу до продуктів.
- Частково оптимізували процес створення якісного візуала, адже для АІ-рилзів не потрібно проводити зйомки. Тут важливе уточнення: ми не заміняємо живий контент, він так само важливий, тож згенерований візуал працює як доповнення.



Реакція авдиторії на АІ-візуал
ЧОМУ ЦЕ ПРАЦЮЄ
- Швидкість. Контент можна створювати у кілька разів швидше, ніж за допомогою зйомок. Це особливо важливо для кампаній із жорсткими дедлайнами або серійним контентом.
- «Свіжий» візуал. Алгоритми не мислять шаблонами, тому пропонують неочікувані композиції, стилістики та переходи, які складно створити вручну. Це дає омайгад-ефект і відчуття новизни.
- Гнучкість. Легко тестувати варіанти кольорів, стилів, ритмів під різні платформи й аудиторії.
- Фірмовість. АІ навчається айдентики, і в результаті ролики виглядають унікально, але впізнавано.
Тож! Авдиторію все важче зачепити продуктовим контентом. Їй хочеться нових вражень, і саме АІ-візуал може дати той самий ефект «дуже вау», якого бракує у стрічці.
