Європейська асоціація комунікаційних агентств (EACA) презентує відкритий бриф для креативних спеціалістів у рамках свого першого пан’європейського проєкту Campaign4Good – C4G. Молоді креатори з компаній-членів Всеукраїнської рекламної коаліції (ВРК) можуть долучитися до цієї ініціативи на безоплатній основі.
Конкурс відкритий для молодих професіоналів віком від 18 до 35 років, що народилися після 31.12.1990 та які працюють у компаніях-членах EACA. Участь можлива командами до 4 осіб. Дозволені колаборації між агенціями та між країнами, за умови, що більшість учасників представляють компанії-члени EACA.
ВРК вже багато років є членом EACA та тісно співпрацює з європейською асоціацією у різних проєктах. Тому від України до цієї ініціативи можуть долучитися саме представники компаній-членів ВРК. Проєкт спрямований на стимулювання позитивних змін у креативній індустрії та суспільстві, а також на висвітлення талантів майбутніх поколінь. Участь у конкурсі є безоплатною.
Переможець конкурсу отримає унікальну можливість реалізувати свою ідею: її буде представлено на сцені Cannes 2026 та запущено по всій Європі і за її межами. Кампанія стартує у 2026 році з гарантованим медіа-покриттям. Цей бриф – не просто креативне завдання, а шанс створити реальний вплив завдяки правильно обраній ідеї.
Сучасне дитинство стало цифровим – але без надійного захисту. Сьогодні діти ростуть всередині Інтернету, а не просто поруч із ним. Лише в Європі понад 80 мільйонів дітей щодня користуються цифровими продуктами. Проте, на відміну від фізичного світу, де захист дітей закладено в дизайн, онлайн-середовище залишає їх уразливими. Діти відслідковуються, профілюються та монетизуються платформами, створеними для утримання уваги, водночас стикаючись із ризиками кібербулінгу, грумінгу, шкідливого контенту та залежних механік.
Саме тому EACA вирішила діяти. Незважаючи на закони, як-от EU Digital Services Act, прогрес відбувається повільно та нерівномірно, а батьки, педагоги та політики самотужки не можуть захистити дітей від систем, що працюють проти їхніх інтересів. Ми віримо, що креативна індустрія має унікальну роль: підвищувати обізнаність, змінювати сприйняття та створювати нові рішення. Цей відкритий конкурс покликаний мобілізувати наступне покоління агентів змін – обговорювати проблему та генерувати сміливі ідеї, які ставлять безпеку та добробут дітей у центр цифрового майбутнього Європи.
Конкурс створено у співпраці з 5Rights та ACT Responsible. 5Rights – міжнародна громадська організація, що працює над покращенням онлайн-середовища для дітей. ACT Responsible – голос доброї реклами в Європі та за її межами. Проєкт також підтримується представниками європейських інституцій, які прагнуть використати силу реклами та комунікацій для підвищення цифрової безпеки та добробуту дітей.
Дедлайн подачі робіт – 31 жовтня 2025 року.
Деталі та реєстрація доступні на сайті EACA.
Бриф знаходиться за посиланням.