Піар-агенція znamy разом зі cпілкою комунікаційників Piarity розпочинає комплексне дослідження витрат українського бізнесу на зовнішні комунікації. Партнерами дослідження виступили агенції A+F, guss & goose, story.tellers та Averina.
Дослідження базується на PESO-моделі (Paid, Earned, Shared, Owned канали) та має на меті з’ясувати:
- як українські бізнеси будують комунікації із зовнішнім середовищем;
- які бюджети виділяють на PR та комунікації;
- які інструменти та канали застосовують.
До участі запрошені діючі бізнеси в українській юрисдикції — від МСБ до великих корпорацій. Очікується, що результати стануть цінним ресурсом для бізнес-спільноти та комунікаційних фахівців і проінформують, скільки українські бізнеси різних напрямків, ніш та категорій інвестують у власні комунікації.
Проблематика ринку
Сьогодні значна частина українських бізнесів:
- недооцінює PR як інструмент впливу на розвиток компанії;
- зводить комунікації до суто маркетингових активностей;
- ставить нереалістичні KPI комунікаційним командам;
- або взагалі відмовляється від піару, вважаючи його неефективним.
«Бюджети та вимірювання PR — питання, які завжди викликають обговорення. Безумовно, що можна робити піар без великих витрат, тому що найголовніше — цікавить та новизна для ринку, яку ви створюєте своїми інфоприводами. А якісний інфопривід майже завжди розходиться органічно. Проте з бюджетами на піар точно можна рухатися швидше та заповнювати інфополе як органічно, так й з нативними комерційним представленням бренду. Тому ми хочемо виміряти, скільки грошей українські бізнеси інвестують в свої зовнішні комунікації. Щоб ці дані стали базою для прийняття бізнес-рішень, найму або розширення команди, формування ціноутворення на ринку загально, створення спецпроєктів та освітніх матеріалів на основі даних» – Анна Знамеровська, засновниця та СЕО, znamy — digital pr agency (укр: знáми)
Опитування містить закриті запитання з варіантами вибору. Його можна пройти за посиланням. Дедлайн участі — 30 вересня. За проходження анкети учасники отримають у подарунок чекліст «Самостійний аудит комунікацій бізнесу».
Piarity очікують зібрати від 500 до 1000 відповідей компаній різних розмірів та сфер діяльності. Результати дослідження не міститимуть імен чи назв — лише загальні статистичні підсумки.