Проєкт розпочався у 2013 році й нині проводиться вже у дванадцятий раз. Методологію розроблено дослідницькою компанією Factum Group Ukraine спільно з ВРК, а партнерами дослідження виступають Індустріальний Телевізійний Комітет (ІТК) та дослідницька компанія Gemius.
«Factum Group традиційно виступає дослідницьким партнером цього проєкту – для нас це можливість зробити внесок у посилення довіри до рекламно-комунікаційного ринку та показати його реальну цінність. Ми переконані, що подібні ініціативи створюють умови для чесної конкуренції між маркетинговими командами. Чекаємо на нові відкриття цього року та раді бути частиною спільної роботи над розвитком професійної спільноти та індустрії в цілому», – прокоментував Іван Дубінський, СЕО Factum Group Ukraine.
«Індустріальний Телевізійний Комітет традиційно підтримує ініціативу ВРК у формуванні рейтингу Best Marketing Teams, адже використання об’єктивних показників медіаактивності є важливою складовою оцінки діяльності брендів та ефективності їхніх інвестицій у комунікацію.
Ми в ІТК переконані, що прозора та науково обґрунтована методологія дослідження Best Marketing Teams дозволяє не лише визначати лідерів, а й формувати високі стандарти для всієї рекламно-комунікаційної індустрії», – додала Олена Міронова, директорка з питань дослідження ТВ аудиторії ІТК.
«Для Gemius велика честь уже вдруге бути партнером дослідження Best Marketing Teams. Дані gemiusAdReal відображають динаміку диджитал-активності брендів та підкреслюють важливість вимірювання ефективності комунікацій. Це дослідження має особливе значення для ринку, адже допомагає визначити лідерів та формує високі професійні стандарти. Воно також сприяє розвитку чесної конкуренції й задає прозорі правила гри. Такі ініціативи є запорукою сталого розвитку всієї рекламно-комунікаційної індустрії», – прокоментувала Леся Прус, Country Manager Ukraine.
Методологія дослідження Best Marketing Teams 2025 ґрунтується на комплексній системі оцінювання, що враховує як досягнення брендів на ключових галузевих конкурсах, так і рівень їхньої комунікаційної активності:
- 40% – Effie rank
Успіхи брендів на Effie Awards Ukraine 2025 (дані ВРК)
- 25% – Creative rank
Досягнення на фестивалях Ukrainian Creative Awards 2025: Київський Міжнародний Фестиваль Реклами, ADC*UA Awards, Ukrainian Design: The Very Best Of, IAB MIXX Awards (дані ВРК)
- 10% – WGRP (ТБ) 2024/2025
Обсяги комунікаційної активності компаній відповідно до рейтингів медіа бюджетів (дані ІТК)
- 10% – GRP в інтернеті (web та браузерні дані) 2024/2025
Показники комунікаційної активності компаній в диджитал (gemiusAdReal, дані Gemius)
- 15% – Опитування представників маркетинг-команд стосовно рекламно-комунікаційної активності брендів/компаній
Результати опитування Factum Group Ukraine, що впливають на підсумкове місце в рейтингу.
Підсумки стануть відомі наприкінці листопада: рейтинги буде опубліковано на сайті best-marketing.com.ua, а лідерів категорій урочисто оголосять на церемонії Effie Awards Ukraine 2025, яка відбудеться 28 листопада.
Паралельно з дослідженням Best Marketing Teams реалізується опитування маркетологів для формування рейтингу агенцій «Вибір рекламодавця 2025», а також аналіз основних тенденцій у сфері маркетингових комунікацій в Україні. Минулорічні підсумки доступні за відповідними посиланнями: Best Marketing Teams 2024, Вибір рекламодавця 2024, Тенденції 2024 в управлінні маркетинговими комунікаціями