Epica Awards традиційно залишається унікальним міжнародним фестивалем, адже його журі складається виключно з журналістів. Саме унікальність журі конкурсу із легкою іронією підкреслює нова кампанія, створена агентством Havas Paris за участю легенди індустрії Sir John Hegarty, Vicki Maguire та Marco Venturelli. А українські учасники, що є членами ВРК, цьогоріч мають одну безоплатну подачу до цього престижному конкурсі.
Завдяки багаторічній співпраці Всеукраїнської рекламної коаліції (ВРК) з Epica Awards члени Коаліції отримують можливість подати одну роботу безоплатно і це чудовий шанс заявити про себе на міжнародному рівні. Також конкурс входить до Рейтингу участі українських агенцій у міжнародних креативних фестивалях сезону 2025-2026.
Прийом робіт на конкурс триває до 4 жовтня. Деталі щодо однієї безоплатної роботи можна отримати за мейлом: [email protected].
Але слід пам’ятати, що журі Epica Awards відзначаються особливою вимогливістю, адже завдяки тому, що журі складається виключно з професійних журналістів у сферах реклами, дизайну, PR, диджиталу та продакшну, суддівство залишається незалежним і об’єктивним, без впливу індустріальної політики.
Цю унікальність Epica Awards організатори вирішили ще й креативно підкреслити у цьогорічній кампанії. Якщо ви не журналіст, то не маєте жодних шансів потрапити до складу журі Epica Awards. Але це не заважає деяким креативникам намагатися. У створеній Havas Paris кампанії «Call For Entries 2025» Sir John Hegarty (співзасновник і креативний директор The Business of Creativity), Vicki Maguire (CCO Havas London) та Marco Venturelli (CEO і CCO Publicis Conseil) невдало маскуються, намагаючись видати себе за пресу.

Stéphane Gaubert, Chief Creative Officer та Etienne Renaux, Executive Creative Director, Havas Paris прокоментували: «Ми від початку відчули, що потрібно зіграти на унікальній особливості Epica Awards – складі журі. Потім ми уявили, як креативники могли б намагатися туди потрапити, щоб висловитися. Ми в захваті від того, що Sir John, Vicki та Marco погодилися взяти участь у цій грі».



Mark Tungate, Editorial Director, Epica Awards зазначив: «Ми постійно наголошуємо, що наше журі відкрите лише для журналістів, але щороку отримуємо прохання від креативників приєднатися. Stéphane і Etienne зуміли дуже чітко й дотепно відобразити цю ситуацію. Для нас велика честь і задоволення, що такі відомі імена долучилися до кампанії».
Деталі на epica-awards.com.