Вперше за кілька років в Україні провели масштабне зарплатне дослідження у креативній сфері. Ініціаторами виступили idealer$ спільно з Всеукраїнською рекламною коаліцією (ВРК).
“Коли ми формували своє позиціонування як “the most mid creative agency”, то вирішили дослідити взагалі, що ж є “золотою серединою” на цьому ринку як й у вартості послуг, так і в рівнях заробітних плат. У 2023 році ВРК тоді за ініціативи агенції Isobar Ukraine проводили подібне дослідження зарплат та послуг, яке продемонструвало, що середніх показників на ринку немає, а уніфікувати рекламний ринок вкрай важко. Тож базуватись не було на чому — актуальної зарплатної статистики просто не існує. У той час як в ІТ це давно стандарт — у нас усе ще працює метод “припущень і чуток”. Так вирішили, що ми хочемо і можемо це змінити. Бо прозорість у зарплатах — це не про цифри, а про зрілість індустрії», — коментує CEO idealer$ Вадим Гордєєв.
У дослідженні взяли участь 967 респондентів з усієї України — представники креативних, digital-, SMM-, дизайн-агенцій, in-house команд та продакшн-студій. Опитані охоплюють різні рівні — від junior до C-level, а також фрілансерів.
Ключові інсайти дослідження: хто скільки заробляє?



















Формати роботи:
- 44% працюють як ФОП, ще 35% — офіційно працевлаштовані.
- Умови роботи: 33% — повністю віддалено, 30% — відвідують офіс за бажанням, 28% — працюють у гібридному форматі.
Крім того, було вивчено діапазон вартості послуг агенцій:
- Розробка креативної ідеї — 127–496 тис. грн ($3,200–12,400)
- Розробка стратегії бренду — 192–515 тис. грн ($4,800–12,900)
- PR-кампанія — 166–803 тис. грн ($4,150–20,100)
- SMM-супровід — 70–202 тис. грн ($1,750–5,050)
- Дизайн логотипу — 67–216 тис. грн ($1,675–5,400)
Чому це важливо?
Це спроба систематизувати фінансову ситуацію у сфері. Команда ВРК каже:
«Ми переконані, що такі ініціативи є надзвичайно важливими для глибшого розуміння реального стану ринку, його викликів та перспектив. Саме завдяки аналітичним матеріалам, що ґрунтуються на реальних даних, ми разом як індустрія можемо будувати ефективніші стратегії, просувати професійні стандарти та формувати прозоре, стале рекламне середовище в Україні. Дякуємо всім, хто долучився до створення цього дослідження, — ваша робота має справжню цінність для ринку ».
Дослідження було проведено за допомоги Research.ua — компанії, що спеціалізується на проведенні маркетингових та соціологічних досліджень. Партнерами проєкту також стали SKVOT, Lezo та CASES.