«Рожеві солдати» крокують торгівельним центром з таємничою коробкою в руках… Все правильно, це — «Гра в кальмара». Тільки не на Netflix, а прямо в Києві!
У новому ролику, присвяченому відкриттю нового супермаркету TA-DA!, усе — в стилістиці серіалу «Гра в кальмара»: червоні комбінезони, символи на масках, кульки з колами й трикутниками, загадкові коробки. А кожен глядач — вже бере участь у грі. Але на відміну від похмурого серіалу, ця гра — святкова, яскрава й з приємним фіналом для кожного.

Це стає очевидним, коли в кадрі з’являються знайомі маскоти TA-DA! у червоних костюмах. Так відео не лише грає на референсах до попкультури, а й влучно поєднує впізнавану естетику з теплим, родинним тоном бренду.
Ролик присвячено запуску нового магазину TA-DA! у ТЦ Lake Plaza на вул. Героїв полку «Азов», 12. У день відкриття компанія розіграла п’ять сертифікатів по 1000 грн, вручила понад 500 подарунків у безпрограшній лотереї. А сам супермаркет на 294 м² став ще одним кроком до втілення візії бренду — створення TA-DA! як цілісного простору для шопінгу, розваг і дозвілля.



TA-DA! — українська мережа супермаркетів формату one dollar store з додатковими сервісами: кав’ярні, фітнес-студії та дитячі простори. Мережа налічує 62 супермаркети у 28 містах 10 областей України загальною площею 36 000 кв. м. Компанія швидко розвивається, адже за 2022-2025 роки мережа зросла з 29 до 62 точок. У TA-DA! працює понад 1500 співробітників, асортимент складає 25 000 SKU, а щомісячна відвідуваність досягає 600 тис. покупців. Власна торгова марка TA-DA! представлена також у мережах Сільпо та Делікат. Візія компанії — створення Метавсесвіту TA-DA! – інфраструктури навколо покупця, де шопінг стає частиною дозвілля та щоденного життя.