У травні в Україні стартувала ініціатива, яка швидко вийшла на національний рівень: кампанія «За маму. За тата. За Третю штурмову!», запущена фондом «Підтримай Третю штурмову», за перші 1,5 місяці зібрала понад 2 мільйони гривень на потреби 3 ОШБр і об’єднала понад 330 закладів по всій країні: від локальних кавʼярень до великих мереж.
Як працює кампанія
Суть проста: кожен заклад-учасник додає у меню картопляну позицію, прибуток з якої (повністю або частково) передає на технічне забезпечення бригади — дрони, транспорт, РЕБи. Страва виділяється у меню позначкою «А на третє — картопля для Третьої», а самі заклади додатково отримують унікальні візуальні матеріали кампанії: наліпки, сторіз-паки та шаблони.

До кампанії також долучилися 250+ заправок WOG, а рекламний ролик за участі українських зірок, допоміг швидко масштабуватися проєкту в інформаційному полі.
Ініціатива виходить у місто: 3 ОШБр і Projector оголосили бриф на постер для закладів і вулиць Києва
Після першої хвилі, коли кампанія вже охопила сотні закладів, ініціатива переходить до наступного етапу.
Найближчим часом на вулицях Києва зʼявляться постери, які розповідатимуть про кампанію: їхнє головне завдання — пояснити, як це працює, мотивувати людей перейти за QR-кодом, дізнатися більше про та замовити благодійну страву.
Щоб створити цей візуал, фонд разом із Projector Institute оголосили відкритий бриф, долучитися до якого можуть усі охочі: дизайнери, студії, ілюстратори, студенти та креативні агентства.
Умови участі
- Дедлайн: 2 липня, 23:59
- Подання: пост у своєму Instagram з тегами @prjctr_institute, @ab3.support і хештегом #продж_брифує
* Роботу, яка посяде 1 місце, переможцю необхідно буде підготувати за наступними вимогами
- розмір: АЗ, вертикальний – 297 мм x 420 MM
- відступи для обрізу: 2-5 мм з кожного боку
- роздільна здатність: 300 dpi
- колірна модель: СМУК
- колірний профіль: FOGRA39 для точного відтворення кольорів
- формати: PDF/TIFF/ EPS
Призи
Переможця буде оголошено 9 липня, а найкращу роботу буде надруковано і використано в кампанії. Крім того, автори 3-х топових рішень отримають подарунки від фонду та Projector, а саме:
Від Projector:
- 1 місце: безоплатне навчання на одному з курсів: Poster Design, Graphic Design Medium, Motion Design Beginning або Illustration Beginning
- 2 місце: знижка 30% на один із зазначених курсів
- 3 місце: річний доступ до бібліотеки Projector
Від 3 ОШБр:
- Мерч для всіх призових місць
- Для 1 місця: постер буде підписаний бійцями бригади + зйомка у спільному відео фонду та Projector про проєкт. Це буде короткий рілз про створення постера: з коментарями переможця, команди, процесом розробки та спільною поклейкою постерів у місті.
Ще більше інформації, технічні вимоги й інструкцію для участі шукайте на сторінці фонду в Instagram: https://www.instagram.com/p/DLASVI_Imre/?img_index=1