• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Час прочитання: 2 хв.
A A
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Share on FacebookShare on Twitter

Effie Awards Ukraine 2025 пропонує широкі можливості для учасників – цьогоріч конкурсна програма охоплює 93 категорії. Такий масштабний вибір дозволяє подати свої найсильніші кейси саме там, де вони найкраще відповідають бізнес-цілям і доводять свою ефективність.

Програма поділена на індустріальні та спеціальні категорії.

Група індустріальних категорій включає 40 продуктових/сервісних категорій. Опис кожної категорії містить орієнтовний перелік продуктів і послуг, які можна зареєструвати в цій категорії.

Спеціальні категорії – усього їх 53 – відзначають ефективні рішення в рамках конкретних бізнес-завдань або викликів: робота з аудиторіями, бренд-контент і досвід взаємодії, вирішення бізнес-проблем, шопер- і комерційний маркетинг, диджитал, охорона здоров’я, медіа, інновації в маркетингу, соціальні зміни та тематичні кампанії.

Цього року конкурсні категорії оновлено. Зокрема, уточнено формулювання описів, окремі минулорічні категорії розподілено на більш вузькі, структуровані підкатегорії з оновленими назвами.

В групі індустріальних категорій з’явилися нові номінації, серед них «Новий продукт або послуга – Запуск» та «Новий продукт або послуга – Розширення лінійки». Абсолютно нові продукти або продукти, виведені на ринок у новій категорії, мають подаватися до номінації «Новий продукт або послуга – Запуск», а не до індустріальної категорії відповідної галузі. Натомість нові варіації вже існуючого продукту можуть бути представлені або в категорії «Новий продукт або послуга – Розширення лінійки», або в іншій індустріальній категорії, яка відповідає напрямку цього продукту, але обрати необхідно саме одну категорію.

У групі спеціальних категорій також оновлено назви й описи, а також додано нову категорію «Здоров’я та добробут: Освітні кампанії та підвищення обізнаності про хвороби», яка відзначає ефективні маркетингові рішення у сфері охорони здоров’я.

Учасники можуть подати одну й ту ж кампанію у максимум чотири категорії, дотримуючись таких обмежень:

  • Лише одна категорія з індустріального блоку
  • Не більше двох з блоку Commerce & Shopper
  • Лише одна з блоку Topical & Annual Events

Водночас, немає обов’язкової вимоги подавати кейс саме в індустріальну категорію – ви можете обрати інші 4 категорії на вибір з списку спеціальних груп категорій.

Участь у кількох категоріях – це додаткова можливість для проєкту, але вона вимагає ретельної підготовки. Кожна заявка має бути адаптована під конкретну категорію, відповідати її опису та завданням. Судді оцінюють роботи в контексті категорії, тож нерелевантність кейсу до обраного напрямку може призвести до зниження балів.

Процес реєстрації робіт відбувається через онлайн-портал Acclaim, де учасники можуть обрати категорії, додати їх до своєї заявки та сплатити окрему вартість участі. Іншими словами, сформувавши універсальну заявку один раз, ви можете відразу зареєструвати її в декількох категоріях і потім відредагувати окремі відповіді та описи відповідно контексту обраних категорій.

У разі сумнівів щодо вибору категорії, учасникам рекомендують переглянути переможні кейси минулих років (на сайті Effie Awards Ukraine чи на платформі Effie Worldwide у розділі Case Library) або звернутися за консультацією до оргкомітету Effie Awards Ukraine: Катерина, [email protected] та Ольга, [email protected].

Теги: Effie Awards Ukraine

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності
Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025

Effie Awards Ukraine, найпрестижніша нагорода у сфері маркетингових комунікацій в світі, вже 20 років тримає марку ефективності в Україні, відзначаючи найефективніші кампанії. Протягом двох десятиліть український рекламно-комунікаційний ринок обирає та...

Читати даліDetails

Дослідження тенденцій 2024 в управлінні маркетинговими комунікаціями

Як виграти Effie: авторський курс Максима Лазебника

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.