Effie Awards Ukraine 2025 пропонує широкі можливості для учасників – цьогоріч конкурсна програма охоплює 93 категорії. Такий масштабний вибір дозволяє подати свої найсильніші кейси саме там, де вони найкраще відповідають бізнес-цілям і доводять свою ефективність.
Програма поділена на індустріальні та спеціальні категорії.
Група індустріальних категорій включає 40 продуктових/сервісних категорій. Опис кожної категорії містить орієнтовний перелік продуктів і послуг, які можна зареєструвати в цій категорії.
Спеціальні категорії – усього їх 53 – відзначають ефективні рішення в рамках конкретних бізнес-завдань або викликів: робота з аудиторіями, бренд-контент і досвід взаємодії, вирішення бізнес-проблем, шопер- і комерційний маркетинг, диджитал, охорона здоров’я, медіа, інновації в маркетингу, соціальні зміни та тематичні кампанії.
Цього року конкурсні категорії оновлено. Зокрема, уточнено формулювання описів, окремі минулорічні категорії розподілено на більш вузькі, структуровані підкатегорії з оновленими назвами.
В групі індустріальних категорій з’явилися нові номінації, серед них «Новий продукт або послуга – Запуск» та «Новий продукт або послуга – Розширення лінійки». Абсолютно нові продукти або продукти, виведені на ринок у новій категорії, мають подаватися до номінації «Новий продукт або послуга – Запуск», а не до індустріальної категорії відповідної галузі. Натомість нові варіації вже існуючого продукту можуть бути представлені або в категорії «Новий продукт або послуга – Розширення лінійки», або в іншій індустріальній категорії, яка відповідає напрямку цього продукту, але обрати необхідно саме одну категорію.
У групі спеціальних категорій також оновлено назви й описи, а також додано нову категорію «Здоров’я та добробут: Освітні кампанії та підвищення обізнаності про хвороби», яка відзначає ефективні маркетингові рішення у сфері охорони здоров’я.
Учасники можуть подати одну й ту ж кампанію у максимум чотири категорії, дотримуючись таких обмежень:
- Лише одна категорія з індустріального блоку
- Не більше двох з блоку Commerce & Shopper
- Лише одна з блоку Topical & Annual Events
Водночас, немає обов’язкової вимоги подавати кейс саме в індустріальну категорію – ви можете обрати інші 4 категорії на вибір з списку спеціальних груп категорій.
Участь у кількох категоріях – це додаткова можливість для проєкту, але вона вимагає ретельної підготовки. Кожна заявка має бути адаптована під конкретну категорію, відповідати її опису та завданням. Судді оцінюють роботи в контексті категорії, тож нерелевантність кейсу до обраного напрямку може призвести до зниження балів.
Процес реєстрації робіт відбувається через онлайн-портал Acclaim, де учасники можуть обрати категорії, додати їх до своєї заявки та сплатити окрему вартість участі. Іншими словами, сформувавши універсальну заявку один раз, ви можете відразу зареєструвати її в декількох категоріях і потім відредагувати окремі відповіді та описи відповідно контексту обраних категорій.
У разі сумнівів щодо вибору категорії, учасникам рекомендують переглянути переможні кейси минулих років (на сайті Effie Awards Ukraine чи на платформі Effie Worldwide у розділі Case Library) або звернутися за консультацією до оргкомітету Effie Awards Ukraine: Катерина, [email protected] та Ольга, [email protected].