Креативна Практика, освітній проєкт від CASES, разом зі студентами, розробила ребрендинг для відомої української шрифтової платформи Rentafont. Це перше оновлення ідентичності цієї платформи з моменту її запуску у 2013 році.
Попередня версія логотипа ґрунтувалась на образі sim-карти та символізувала, що шрифти можуть бути такими ж доступними, як мобільний зв’язок. Але за роки свого існування, платформа Rentafont перетворилась на дещо більше — простір знайомства з сучасною українською шрифтовою ідентичністю. Також оренда шрифтів стала лише однією з наявних можливостей для користувачів платформи.

Ця ідея й лягла в основу оновленої візуальної ідентичності платформи. Новий логотип немає знакової частини, а шрифтова частина варіативна та постійно змінюється.
Для нас важливо було передати просту ідею. Логотип Rentafont, — як і сама платформа — це самостійний простір для популяризації українських шрифтів та шрифтарів, та демонстрації їхнього розмаїття. Адже шрифти — більше ніж просто накреслення текстів. Це простір, в якому живе українська національна культура, ідентичність та візуальні традиції. Тому кожен нарис нового логотипа Rentafont є відсиланням до наших культурних та історичних джерел.
Анатолій Попель, креативний директор проєкту, CEO CASES та Креативної Практики



Ребрендинг було реалізовано в межах освітнього процесу. Впроваджуватись в життя вона буде поступово. Планується, що незабаром стане можливим купувати фірмову продукцію платформи з використанням оновленої ідентичності. Отримані від його реалізації кошти підуть на розвиток платформи.



Разом з ребрендингом платформи студенти під супроводом Анатолія Попеля та Євгена Ігнатюка, креативного директора Креативної Практики також розробили редизайн самої платформи.



Коли ми почали працювати з Креативною Практикою, я не очікував на ребрендинг. Мова була про те, щоб дати Rentafont, як навчальне завдання для продуктових дизайнерів, зробити концепцію оновленого інтерфейсу. Було неочікувано, що мені запропонували ще й новий логотип і навіть оновлення бренду. І маю сказати, що мені відгукується ця ідея. Бо Rentafont саме про це — про популяризацію українських шрифтів і шрифтових дизайнерів. Я неймовірно вдячний команді за виконану роботу! Радий, що у Rentafont буде нова візуальна ідентичність.
Євген Садко, засновник і керівник українського шрифтового вебсервісу Rentafont