Дві українські команди створили новий бренд для азербайджанського ринку.
Courir — французька франшиза, яка декілька років працювала на ринку Кавказу, але зараз завершує свою співпрацю. Власники в Азербайджані вирішили продовжити радувати мешканців якісними та справжніми снікерсами. Тож перед нами постала задача у максимально короткі терміни створити новий неймінг бренду, фірмовий стиль і комунікаційну стратегію і при цьому бути цікавішим та сучаснішим ніж французький Courir. Тобто все, як ми любимо.
Через 15 хвилин після брифінгу ми скинули варіант неймінгу в чат із клієнтом. Він поставив сердечко, і ми приступили до розробки фірмового стилю. Але все було трохи інакше.

Під час робочої сесії було запропоноване емоційне позиціонування: снікерси — це слід у нашому житті.



Ми максимально відходили від спортивного сприйняття кросівок і, навпаки, говорили, що це повсякденний учасник нашого життя — від весілля до польоту в космос. Ця ідея знайшла своє втілення в імені бренду Footmark і слогані Sneakers are your lifestyle.



Фірмовий стиль нового бренду має витончений, сучасний логотип, який одразу дає зрозуміти, що це іноземний бренд.






Головним графічним і візуальним елементом став шнурок. Він зв’язує всі елементи комунікації: від слогану до вітрин, пакетів, цінників, постів у соцмережах та інше.






Ми також не залишили без уваги шнурки на кросівках і створили для них фірмові джибіти Footmark.



Знаком якості нового бренду – став відбиток підошви, який наносився як печатка на пакування.



Знаком якості нового бренду – став відбиток підошви, який наносився як печатка на пакування.



У центрі кампанії не спорт, а життєві ситуації та історії. Саме вони ляжуть в основу першої рекламної кампанії бренду Footmark