Агентство стратегічного маркетингу MAKE SENSE кинула виклик звичним уявленням про засоби особистої гігієни, і презентувала креативну кампанію для бренду Naturelle, що поєднує чистоту з бездоганним стилем.
Минулого року, компанія Sunvita Group, провідний виробник товарів для особистої гігієни та прибирання в Україні, запустила інновацію – чорні вологі серветки Naturelle. Спираючись на результати 2024 року, компанія прийняла рішення масштабувати цей проект на національний рівень.

Для запуску нового продукту, MAKE SENSE створили кампанію, яка презентує чорні вологі серветки, як новий тренд на ринку і позиціонує їх як ікону не лише чистоти, але й стилю. У роликах серветки перетворюються на справжніх зірок будь-якої ситуації: під час показу мод вони привертають більше уваги ніж зірки на подіумі, у галереї їх плутають із шедевром мистецтва, а звичайне побачення вони перетворюють на незабутнє.



В рамках кампанії була розроблена креативна ідея, сценарії відеороликів для 30, 15 та 6 секунд, а також кі-віжуали та матеріали для digital-кампанії. Відео були створені у співпраці з продакшном The Martini Shot, і режисеркою Дашею Ші.



Кампанія стартує з 10 квітня з фокусом на digital.
https://youtu.be/WZzlqb5kqoA?si=EI2UM7UYmuSbl1aK
Кирило Терещенко, власник MAKE SENSE: “Наша місія – підтримувати сміливих українських виробників, які запускають революційні продукти, і створювати для них гучну рекламу, яка буде запам’ятовуватися, вибиватися з клатеру і допомагати їм започатковувати тренд.”
Ігор Левшун, CEO компанії Sunvita Group: “Для нас запуск чорних вологих серветок і їх комунікація – це стратегічний крок для розширення нашої присутності на ринку, подальшого створенню цікавих та нестандартних інновацій для споживачів. Ми завжди шукаємо нові ідеї та нові можливості, і прагнемо зробити прорив навіть на, здавалося б, добре освоєному ринку.”