• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

Коли знижки звучать звабливо: I AM IDEA та METRO Україна разом з Latexfauna запустили креативну кампанію Шуршднів

3 Березня, 2025
Час прочитання: 1 хв.
A A
Коли знижки звучать звабливо: I AM IDEA та METRO Україна разом з Latexfauna запустили креативну кампанію Шуршднів
Share on FacebookShare on Twitter

METRO Україна запускає Шуршдні — мегазнижковий період, коли покупки стають справжньою подією. Рекламну кампанію розробила креативна агенція I AM IDEA, а продакшеном займалась команда NO STARS. У головній ролі — гурт Latexfauna, який озвучив дух Шуршднів у своєму фірмовому стилі.

«Ще у 2023 році ми вигадали Шуршдні в МETRO. Це не просто знижковий тиждень, а цілий закупівельний окейжн, де головна фішка — сам процес покупок, коли пакет наповнюється товарами і відчуття вигоди ніби шуршить у руках.Результати показали, що цей підхід працює: за перший запуск Шуршднів ми залучили значну кількість нових клієнтів, а частота візитів постійних покупців зросла. В середньому продажі в цей період зросли на 7%, а на піку — на 13%. Цього року, розвиваючи платформу ОПТОКУЛЬТУРА, ми пішли через платформу культурних феноменів, одним з яких є музика. Чому Латексфауна? Чесно? Бо вони топові! Так само як і знижки в МETRO», — додає Ігор Фінашкін, креативний директор агенції I AM IDEA.

«Бізнес METRO дуже специфічний, ми неформатні — ведемо оптову торгівлю і пропонуємо клієнтам самостійно управляти своєю вигодою. Зазвичай, ми не кажемо — ось тобі ціна, вона діє 3 дні. В нас вигода щодня представлена на оптових цінниках, що доступні кожному клієнту. Тому Шуршдні — це особливий період, коли ми виходимо за межі звичної пропозиції і робимо безліч глибоких знижок в обмежений час. Прокомунікувати хотілось так само нестандартно, сміливо і з любов’ю до того, що ми робимо. І нам це вдалось, на мою думку. Приємним бонусом є і те, що кожен такий проєкт приносить неймовірне задоволення як від процесу, так і від результату», — додає Павло Кожухар, бренд-менеджер METRO Україна.

В новій компанії для METRO перед командою агенції стояло завдання не просто продовжити історію Шуршднів, а передати їхню звабливість — цей особливий момент, коли знижки стають не просто вигідною покупкою, а справжнім ритуалом із власною естетикою.

«Ми одразу розуміли, що традиційна стилістика рекламного ролику тут не спрацює. Тому разом з командою вирішили створити музичний кліп, де шуршання пакетів METRO звучало б так само звабливо як саундтреки Latexfauna. Рішення ж режисера Інді Хайта знімати на плівку стало ідеальним доповненням нашого креативу.

Це не тільки підкреслило ретро-вайб, який властивий гурту та його музиці, але й додало зображенню виразності та тактильності, створюючи ефект живої присутності, ніби ти не просто дивишся ролик, а разом з його героями стаєш частиною історії Шуршднів», — додає Пилип Білянський, креативний лід агенції I AM IDEA.

Місцем зйомок кампанії «шуршотного» тижня стала локація, де, власне, ці знижки народжуються, а саме — реальні торгівельні ряди METRO. Таке рішення сподобалося й гурту Latexfauna, адже ще на етапі обговорення вони побачили в цьому просторі ідеальну локацію для кліпу: великі ряди з товарами створювали саме той ефект лабіринту, що приховує в собі фантастичний світ знижок.

Теги: кейсикреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

Кожен чув фразу “Ти не ти, коли голодний”, адже Snickers успішно використовує цей рекламний слоган вже понад 15 років. Ми пам'ятаємо бодай одну із версій реклами, яка демонструє, що голодними...

Читати даліDetails

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

27 Травня, 2025
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Вміст недоступний

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.