Ритейл — ніша, яка триматиме в тонусі будь-якого SMM-ника, бо кількість та швидкість анонсів, знижок та новинок у маркетах несеться невпинно. І якщо з інстою все більш-менш зрозуміло, то прокачка ТГ-каналу для ритейлу має свої нюанси.
OMG agency ділиться секретами ведення тг-каналу для мережі супермаркетів VARUS, яка налічує на зараз 110+ маркетів по всій країні. Має власні ТМ та пекарню, тому асортимент ну дуже різномаїжний.
Основним викликом стало залучення нових підписників до ТГ-каналу VARUS та забезпечити стабільний щомісячний приріст підписок й утримати авдиторію.
Тож план дій виглядав так:
- розробити стратегію для активного бусту по залученню нової авдиторії;
- спланувати щомісячні активації та корисний контент, який замотивує підписників лишатись та взаємодіяти з постами.
ЩО МАЛИ НА СТАРТІ
- Кількарічний Telegram-канал VARUS із регулярним постингом, який коливався в межах 3–4 тис. підписників і ніяк не зростав.
- Щомісячний приріст — максимум 300–500 підписників та чимало регулярних відписок.
ЩО РОБИЛИ
Крок 1
Звісно ж, головну роль відіграє корисний контент. Тож експерти агенції налаштували регулярне щоденне ведення з актуальними акціями та унікальні дописи, яких немає в інших соцмережах VARUS. Наприклад, тематичні добірки товарів за приємними цінами або ж просто трушні мемчики — це додає цікавості та стимулює залишатися з нами. Закріпили все регулярними кол ту екштами в інших соцмережах VARUS переходити до нашого телеграм-каналу за корисностями.
Крок 2
Для активного приросту і зацікавлення авдиторії потрібен буст — ним стали розіграші. Призи мають бути вартісними та метчитись із продуктовою тематикою, тож для цього обрали кухонну техніку.
Такі активації проводяться раз на місяць тривалістю в один тиждень. Цього достатньо, щоб активно охопити та заохотити авдиторію, бо виникає відчуття, ніби результати вже ось-ось. Додатково запускається щомісячне промо Meta-сервісами на постійній основі.
Крок 3
Розіграші техніки допомагають швидко залучити нову авдиторію, але як її утримати? Бо ж дарувати такі коштовні призи нонстоп — не вихід. Саме на постійну підтримку авдиторії у каналі працює дві механіки:
- Конкурси із сертифікатами на покупки в мережі VARUS. На них не «налетять» призолови, адже скористатися сертифікатом можуть лише жителі міст, де є VARUS. Тож конкурс цікавий лише теперішнім чи потенційним клієнтам. Навіть статистика показує, що в таких активаціях беруть участь переважно підписники каналу, тож він працює саме на підтримку залученої авдиторії.
- Промокоди, що дають знижку -25% на покупки у VARUS. Вони розміщуються лише у ТГ-каналі. Кожні два тижні оновлюються та діють на різні категорії товарів. Тож відстежити й не пропустити новий можна лише залишаючись підписником.
Вишенькою на торті стала новорічна активація від VARUS. На період з листопада по грудень бренд запустив у власному застосунку спецгру «Тапай сюди». У ній потрібно заробити якомога більше балів, щоб вирости в рейтингу та на фіналі отримати коштовні призи. Один із варіантів заробити бали — підписатися на ТГ-канал VARUS.
ЯКІ РЕЗУЛЬТАТИ
- +2 400 підписок на місяць в середньому.
- +11 200 нових підписників за 5 місяців.