КЛІЄНТ
MAUDAU.маркет повсякденних штук – онлайн-платформа для повсякденних покупок зі зручним сервісом. Компанія прагне перетворити рутинний шопінг на швидкий та якісний процес. Тут можна знайти все, що потрібно – як на щодень, так і для свята.
ЗАВДАННЯ
Завданням стало комплексне ведення Тікток-акаунту, створення комунікаційної та контент-стратегії, популяризація маркету та збільшення впізнаваності компанії серед нових та існуючих підписників.
Клієнт звернувся до агенції після ряду невдалих спроб запуску Тікток-акаунту, тож ми всі вже мали розуміння, як робити точно не треба. Завдяки чітко продуманій стратегії та креативній реалізації ми змогли не тільки виконати поставлені цілі, а й довести, що Тікток ― конкурентоспроможна та ефективна комунікаційна платформа.
РЕАЛІЗАЦІЯ
Під час роботи над рекламною кампанією креативники обрали універсальну стратегію ведення Тікток-акаунту, яка легко адаптовувалася під формат блогера (обличчя бренду). Ввели цікаві та корисні рубрики з лайфхаками із використанням продукції, яка представлена в MAUDAU.
Клієнт прагнув зайти на платформу з позиції експерта, а профі з агенції в свою чергу додали Тікток-вайбу, та створили впізнаваного персонажа ― маму. Маму, яка все завжди знає, яка може дати слушну пораду та підказати, де знайти нову футболку. Вона знає, як правильно варити яйця, або де краще замовляти.
Для драматизму ввели другого персонажа: сина. Він прогресивний, та навіть іноді сам може підказати мамі, як зробити правильний вибір.
Для реалізації потрібного нам образу обрали популярного блогера Максима Ткачова. Він ідеально доповнив концепцію та додав свої фішки в контенті.
РЕЗУЛЬТАТ
Вже з першого тижня отримали шалені перегляди. Загалом, за перший місяць існування сторінки отримали 1,5 млн переглядів і 2500 підписників. А чистий приріст нових підписників за 3 місяці сягнув 16 400+ а факт переглядів становив 6.3 млн, що є перевищенням KPI в 5 разів.