• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відповідальність

БФ «Твоя опора» та агенція Trembita PR нагадали про дітей з вродженими вадами серця у емоційному ролику із зірками

29 Жовтня, 2024
Час прочитання: 1 хв.
A A
БФ «Твоя опора» та агенція Trembita PR нагадали про дітей з вродженими вадами серця у емоційному ролику із зірками
Share on FacebookShare on Twitter

До Всесвітнього дня серця благодійний фонд «Твоя опора» та агенція комунікацій Trembita PR вже втретє провели комунікаційну кампанію, мета якої — нагадати про дітей із вродженими вадами серця (ВВС), а також привернути увагу до питання чекапів власного серця.

«Чи можна купити серце? Так, можна купити серце, воно продається» — середня вартість операції для дитини з ВВС становить 100 тис. грн.

Саме з цим меседжем вийшло лончеве відео за участі амбасадорів кампанії: Аніти Луценко, Олени Шоптенко, Надії Матвєєвої, Інни та Тимура Мірошниченків та Валерії Татарчук.

Ролик: https://www.youtube.com/watch?v=ppk-9n3e1hc

«Наша країна має можливості, щоб рятувати таких дітей, але фінансування медичних установ залишається недостатнім. Адже операції на серці є складними та дорогими — їхня вартість в середньому становить 100 000 грн, і для багатьох сімей це непосильна сума. Тому їм потрібна підтримка і саме фонди надають швидку та гнучку допомогу там, де це потрібно негайно. Ми дякуємо всім амбасадорам та партнерам, які доєднались до нас в цій кампанії, і надали можливість говорити про цю проблему гучно», — Валерія Татарчук, засновниця БФ «Твоя опора».

«Нам важливо було не просто закликати донатити на допомогу дітям з ВВС, а зачепити емоції людей, наблизити цю проблему до кожного. У всіх є серце, і саме воно здатне відчувати різноманітні почуття: від радості сніданку у колі родини до ніжності, коли обіймає дочка. Ці почуття купити не можна, от серце, виявляється, так», — Дар’я Сухенко, співзасновниця та креативна директорка Trembita PR.

Впродовж тижня ролик-звернення транслювався безкоштовно на екранах партнерів фонду — ТРЦ Gilliver, Smart Plaza, Avenir Plaza, Lavinia Mall, мережах АЗК WOG та Socar, а також у мережі магазинів Novus.

Паралельно у соц.мережах фонду тривав інформаційний марафон з корисними порадами по здоров’ю серця від експертів — лікарів та амбасадорів проєкту. Марафон завершився флешмобом «Переодягнись у червоне — підтримай дітей з вродженими вадами серця», який підтримали зірки, інфлуенсери, великий бізнес, лікарі, Інститут Амосова, Центр кардіології та кардіохірургії.

Загальне охоплення склало понад 38 млн, а кількість донатів за період кампанії зросла у 300 разів.

За світовою статистикою, частота ВВС складає 9 на 1000 новонароджених. Це в 4 рази частіше, ніж інші значні порушення, такі як дефекти нервової трубки. В Україні, за даними 2023 року, народилося 187 387 дітей, із яких близько 1500 мають ВВС. Для цих сімей новина про діагноз дитини стає викликом, перед яким важко не злякатися. Але важливо розуміти, що сучасна медицина і система підтримки дають можливість побороти цей виклик і врятувати життя. Якщо вчасно провести операцію, 99% дітей з простими вадами виживають та можуть вести звичний спосіб життя.

Теги: благодійністькейси

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО
Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025

У час, коли бізнес стикається з безпрецедентними викликами, а єдність стає вирішальним фактором стабільності, компанія УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО зробила стратегічний крок — оновила систему корпоративних цінностей і впровадила внутрішні стандарти компетенцій. Адже...

Читати даліDetails

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

Ребрендинг автоматів AQUABOX: від технічного продукту до стильного міського сервісу

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.