Агентство стратегічного маркетингу MAKE SENSE розробило креативну кампанію «Якісні ліки для всього світу», яка розкриває міжнародний успіх фармацевтичної компанії Farmak.
Парадоксально, але в Україні досі чимало людей більше довіряють лікам іноземного виробництва. В той час як український виробник Farmak є не просто беззмінним лідером на домашньому ринку, але і активним експортером до 60 країн світу. І серед них — розвинені держави з високими стандартами охорони здоров’я, такі як Велика Британія, Італія, Данія, Ізраїль, Сінгапур та інші.
Нова рекламна кампанія покликана показати українцям, що ліки від Farmak є символом якості, якій довіряють далеко за межами нашої країни. Основною ідеєю кампанії стали відповіді пацієнтів із різних куточків світу на запитання, що для них означає словосполучення «Якісні ліки». Вони хочуть безпечні, ефективні та сучасні лікарські препарати — і саме такими є ліки від Farmak, що відповідають найвищим європейським стандартам якості.
MAKE SENSE створили креативну ідею кампанії, відеоролики (довга версія — 30 секунд та короткі версії — 15 і 6 секунд), радіоролики, ківіжуали. Відеоролики створені у співпраці з продакшеном The Martini Shot і режисером Миколою Капарником. Кампанія стартувала з 18 жовтня на ТВ, радіо, та у діджиталі.
Відео: посилання на відеролик
Кирил Терещенко, власник MAKE SENSE: «Для нас велика гордість, коли українські національні виробники впевнено підкорюють світ. Якість ліків, яку виробляє Farmak, визнана у 60 країнах світу, і наша місія полягає в тому, щоб донести це до українців».
Євгенія Піддубна, директорка з корпоративних комунікацій Farmak: «Ліки від Farmak вже не перший рік користуються попитом на світовому ринку. І ми хочемо, щоб українські споживачі дізналися про цей успіх і стали більше довіряти якості національного виробника. Поточна рекламна кампанія відображає нашу корпоративну стратегію, спрямовану на збільшення присутності продукції Farmak на закордонних ринках».