McCann Kyiv продовжує розширювати географію рекламних кампаній, розроблених агенцією для ринків за межами України. Першим кроком у регіоні MENA (Middle East North Africa — Близький Схід і Північна Африка) став запуск масштабної рекламної кампанії для бренду Moussy одразу в двох країнах — Саудівській Аравії та Єгипті.
McCann Kyiv розпочали співпрацю з компанією Carlsberg на ринках Саудівської Аравії та Єгипту у другому півріччі 2023 року роботою з портфелем міжнародних і локальних брендів. Головним пріоритетом протягом року була активна підтримка і просування локального бренда Moussy, зокрема зміна його сприйняття як «напою для старшого покоління» і залучення молодшої аудиторії.
У рамках кампанії перед агенцією стояло непросте завдання — створити креатив, який би однаково ефективно працював на двох різних ринках, зберігаючи при цьому багату історію і національну ідентичність бренду.
Запуск нового смаку Moussy — Ананас — став основним елементом кампанії в Єгипті і справжнім hero flavour. У Саудівській Аравії, де бренд є лідером за часткою ринку, акцент зробили на перевагах бренду та його унікальному досвіді зі споживачем.
Усі матеріали, створені командою McCann Kyiv, враховують культурні й соціальні особливості кожного з регіонів. Агенція не лише розробила ідею та креативні матеріали, але й забезпечила їх втілення. Одним із ключових елементів кампанії став відеоролик, зйомки якого проходили на ананасовій плантації в Таїланді. Уперше для бренду були залучені інфлюенсери та геймери із Саудівської Аравії, що забезпечило сучасний підхід до просування.
Протягом наступних трьох місяців бренд Moussy продовжуватиме активне промо. Зважаючи на те, що компанія Carlsberg має партнерські стосунки з футбольним клубом Liverpool і футбол є одним з улюблених видів спорту в Саудівській Аравії, основою промо стала саме футбольна тематика і призи: брендовані футболки Liverpool, ігрові консолі й подорожі до Ліверпулю разом із відвідуванням матчів під час чемпіонату.
«Ми завжди прагнемо створювати масштабні ефективні та креативні рішення для наших клієнтів, незалежно від того, де вони знаходяться. Запуск кампанії для бренду Moussy в регіоні MENA — це не лише розширення географії нашої роботи, а й новий етап у розвитку міжнародного бізнесу агенції, який збагачує досвід нашої команди для подальшої ефективної роботи як для українських, так і закордонних клієнтів», — коментує Сергій Урин, CEO & Managing Partner, McCann Kyiv.
Відео: