• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

McCann Kyiv розширює роботу на зовнішніх ринках розробкою масштабної рекламної кампанії для бренду Moussy (компанія Carlsberg) в регіоні MENA

29 Серпня, 2024
Час прочитання: 1 хв.
A A
McCann Kyiv розширює роботу на зовнішніх ринках розробкою масштабної рекламної кампанії для бренду Moussy (компанія Carlsberg) в регіоні MENA
Share on FacebookShare on Twitter

McCann Kyiv продовжує розширювати географію рекламних кампаній, розроблених агенцією для ринків за межами України. Першим кроком у регіоні MENA (Middle East North Africa — Близький Схід і Північна Африка) став запуск масштабної рекламної кампанії для бренду Moussy одразу в двох країнах — Саудівській Аравії та Єгипті.

McCann Kyiv розпочали співпрацю з компанією Carlsberg на ринках Саудівської Аравії та Єгипту у другому півріччі 2023 року роботою з портфелем міжнародних і локальних брендів. Головним пріоритетом протягом року була активна підтримка і просування локального бренда Moussy, зокрема зміна його сприйняття як «напою для старшого покоління» і залучення молодшої аудиторії.

У рамках кампанії перед агенцією стояло непросте завдання — створити креатив, який би однаково ефективно працював на двох різних ринках, зберігаючи при цьому багату історію і національну ідентичність бренду.

Запуск нового смаку Moussy — Ананас — став основним елементом кампанії в Єгипті і справжнім hero flavour. У Саудівській Аравії, де бренд є лідером за часткою ринку, акцент зробили на перевагах бренду та його унікальному досвіді зі споживачем.

Усі матеріали, створені командою McCann Kyiv, враховують культурні й соціальні особливості кожного з регіонів. Агенція не лише розробила ідею та креативні матеріали, але й забезпечила їх втілення. Одним із ключових елементів кампанії став відеоролик, зйомки якого проходили на ананасовій плантації в Таїланді. Уперше для бренду були залучені інфлюенсери та геймери із Саудівської Аравії, що забезпечило сучасний підхід до просування.

Протягом наступних трьох місяців бренд Moussy продовжуватиме активне промо. Зважаючи на те, що компанія Carlsberg має партнерські стосунки з футбольним клубом Liverpool і футбол є одним з улюблених видів спорту в Саудівській Аравії, основою промо стала саме футбольна тематика і призи: брендовані футболки Liverpool, ігрові консолі й подорожі до Ліверпулю разом із відвідуванням матчів під час чемпіонату.

«Ми завжди прагнемо створювати масштабні ефективні та креативні рішення для наших клієнтів, незалежно від того, де вони знаходяться. Запуск кампанії для бренду Moussy в регіоні MENA — це не лише розширення географії нашої роботи, а й новий етап у розвитку міжнародного бізнесу агенції, який збагачує досвід нашої команди для подальшої ефективної роботи як для українських, так і закордонних клієнтів», — коментує Сергій Урин, CEO & Managing Partner, McCann Kyiv.

Відео:

https://youtu.be/aTDhQXy_ofk

Теги: агенціїкреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.