КЛІЄНТ
Shark Taxi ― сервіс таксі в м. Одеса, що має значну перевагу серед конкурентів за рахунок простоти і зручності сервісу, клієнтоорієнтованості та швидкості подачі авто через застосунок.
МЕТА
Головним завданням співпраці дочірньої агенції OMG agency GROWTHY DIGITAL з Shark Taxi було виявлення помилки в просуванні, завдяки чому стало можливо мінімізувати витрати та максимізувати прибуток. Окрім цього, потрібно було підвищити залученість аудиторії та зацікавити її в послугах бренду шляхом побудови ефективної маркетингової воронки.
РЕАЛІЗАЦІЯ
Для того, щоб зменшити витрати та збільшити прибуток, агенція провела повну наскрізну аналітику (Big Data Analytics): було зібрано максимальну кількість даних та внесено необхідні зміни в рекламну кампанію.
За допомогою даних Google Ads та Meta Ads було виявилено проблему ― малий таксопарк: із 300 000 замовлень таксі лише 120 000 замовлень було підтверджено й оплачено. Тому вже в нових креативах акцент припадав на залученні нових водіїв до роботи. Для залучення аудиторії використовували креативи з 5% кешбеку.
Результатом такого аналітичного підходу стало успішне функціонування таксі, яке працює в плюс. Замість витрат на креатив та інші аспекти реклами, увага зосередилась на аналізі даних та оптимізації витрат, що призвело до позитивного фінансового результату. Клієнти GROWTHY DIGITAL високо цінують цей підхід, оскільки він дозволяє отримувати реальні результати від рекламних кампаній, заснованих на даних та аналітиці.
У результаті співпраці агенція отримала розширені результати аналітики, що сприяли збільшенню кількості водіїв таксі, також створила ефективний контент, який підвищив унікальність бренду в соцмережах та збільшив прибуток для компанії.