У соцмережах сила-силенна контенту. Тут бренди конкурують не лише між собою, а й із публікаціями ваших друзів, знайомих, блогерів, сторінками мімішних капібар і т.д. Тому, якщо бренд не має чітко продуманого впізнаваного концепту — вітаємо, пости про ковбаси вашої ТМ читатиме лише керівництво і родичі SMM-ника.
Що таке концепт бренду
Простими словами, концепт — це індивідуальність бренду, його збірний образ. Першочергово він формується завдяки чіткому позиціонуванню, візуальному підходу і Tone of Voice. Щоб перевірити результативність концепту, запитайте у ЦА, які асоціації у неї викликає ваш бренд. Якщо відповіді схожі та збігаються із вашим позиціонуванням — супер, концепт дієвий. Але якщо почуєте різне і часом неочікуване — ситуацію треба виправляти.
Що врахувати при створенні концепту
На старті добряче проаналізуйте тренди, нішу, конкурентів, ЦА (її болі й любові). Отримана інформація стане базою для подальшої роботи.
Загляньте «вглиб» свого бренду. Там точно має знайтися щось, що відрізняє вас від інших. Навіть, якщо ви просто продаєте воду.
Не знайшли? Придумайте! Створіть власну легенду і підкріпіть її вербально та візуально.
Щоб викликати щирий інтерес у ЦА, концепт має бути зрозумілим і заохочувати до знайомства з брендом.
Не бійтеся бути сміливими й робити те, чого ще не робив жоден із конкурентів. Це імовірніше запримітять юзери та не раз обговорять підписники, конкуренти чи профільні медіа.
Для прикладу, зі свіженького запримітили зміни в OMG Agency. Чи точніше тепер — OMG Віледж. Агенція запускає експериментальну концепцію інстаграмного містечка, чого поки не робив жодний бренд в інтернет-просторі. Тепер за порядком на сторінці пильно стежить поліція хейту, а підписники можуть отримати персональну прописку, карту OMG Віледжа та синхронізований із виходом контенту графік відключень світла. Ребрендинг тільки почався, але в диджитальних колах вже точаться дискусії: стане цей підхід результативним, чи юзери його не зрозуміють.
Агенція намітила KPI — збільшити населення сторінок в х2 рази, тож ефективність побачимо на власні очі. Ми ставимо на те, що буде щось цікавеньке, бо такого ще ніхто не робив, а сміливі бренди рідко лишаються без уваги.
До речі, підписатись на сторінку можна тут. Першими перевіримо стійкість концепції OMG Віледж на ділі та простежимо, чи вдасться бренду зробити революцію.