• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Як українські школярі кидають виклик екологічним проблемам

19 Липня, 2024
Час прочитання: 2 хв.
A A
Як українські школярі кидають виклик екологічним проблемам
Share on FacebookShare on Twitter

Моделі теплових станцій, портативні геліоустановки, обігрів приміщень за допомогою термотрубки та багато іншого — усе це не розробки світових науковців, а пропозиції українських школярів з енергоощадження та збереження довкілля. З власним баченням розв’язання подолання екологічних викликів діти та підлітки з усієї України взяли участь у проєкті “Енергоефективність та екологія для школярів”.

Проєкт запустили Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді спільно з Міністерством освіти та науки України та ТОВ «Арістон Україна». Технічним партнером ініціативи стала агенція мобільного маркетингу LEAD9.

Що за проєкт?

Турботу про довкілля важливо прищеплювати з наймолодшого віку, адже майбутнє планети залежить від кожного з нас. Енергоефективність є невіддільною складовою піклування про навколишнє середовище, а для України, за умов постійних атак на енергетичну інфраструктуру — ще й питанням виживання.

Саме тому виник проєкт “Енергоефективність та екологія для школярів”, спрямований заохотити молодь стати агентами змін та пропонувати власні екологічні рішення.

Як проходив конкурс?

“Взяти участь у проєкті могли учні 6-11 класів як індивідуально, так і командою”, – відмічають в LEAD9. “Для цього потрібно було:

  • Записати відео на тему енергоефективності тривалістю до 4 хвилин.
  • За допомогою вчителя або директора відправити готове відео до свого департаменту освіти обласної держадміністрації.

Після цього кожна область відібрала 6 найкращих відео, які взяли участь у всеукраїнському етапі конкурсу. З усіх відео журі обрали найкращі та визначили переможців”, – фіналізує технічний партнер.

І про результати

Загалом до всеукраїнського етапу проєкту відібрали 38 відео. Всі вони доступні до перегляду на сайті ініціативи.

“Важливо було налаштувати все таким чином, щоб сайт та мережа проєкту впорались з великим обсягом трафіку під час завантаження відео. У результаті ми отримали майже 40 дуже різних, але однаково чудових, натхненних відео від українських школярів. Їхні креативні ідеї, екосвідомість та готовність сприяти змінам на краще вселяють надію у краще майбутнє для нашої країни”, — коментують в агенції діджітал-маркетингу LEAD9.

Переможці отримали не тільки змогу поділитись своїми ідеями та напрацюваннями у напрямку збереження довкілля, а ще й призи від організаторів — енергоефективні водонагрівачі Ariston для своїх навчальних закладів та мерч.

Теги: конкурскреативна освітаосвіта

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

У травні в Україні стартувала ініціатива, яка швидко вийшла на національний рівень: кампанія «За маму. За тата. За Третю штурмову!», запущена фондом «Підтримай Третю штурмову», за перші 1,5 місяці зібрала...

Читати даліDetails

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU
Інсайти

Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU

10 Липня, 2025
Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю
Відповідальність

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю

7 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.