• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

17-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2023 рік. «Живемо та працюємо».

24 Червня, 2024
Час прочитання: 1 хв.
A A
17-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2023 рік. «Живемо та працюємо».
Share on FacebookShare on Twitter

У грудні 2023 року ми підбили підсумки обсягу ринку маркетингових сервісів, таким чином визначивши поле, на якому працюють агентства.

Нагадаємо, що 2023 рік виявився не таким вже й поганим. Порівняно з 2022, обсяг збільшився на 18% й склав 2 858 млн. грн. Так, звісно, це не 7 034 млн. грн., як у 2019, але зважаючи на військові обставини, зріст – це серйозна причина для оптимізму.

У 17-му Рейтингу агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2023 рік взяли участь 17 агентств. Тож попри нестачу кадрів, електроенергії, й базової безпеки, учасники ринку продовжують працювати та підтримувати галузь.

Першу групу очолює, як і у 2022, ADSAPIENCE. Пріоритетними напрямками агентства залишаються Consumer та Event marketing. Havas Engage та LEX MARKETING – друге й третє місце, отже трійка лідерів лишилася незмінною.

Друга група трохи змінила склад. Paradigm Group, Talan Group та Pulse Marketing Agency перейшли у першу групу, Team 247 та All Motion додалися до другої. Ще загальна кількість учасників рейтингу змінилась, бо приєдналося агентство FreeBrand, яке відразу увійшло у третю групу.

Головним інструментом маркетингових комунікацій залишається Trade marketing – 48%. Це цілком розумно, бо активація рітейлу потребує постійної підтримки, працює прогнозовано, дає відчутні результати.

Зменшилась доля Consumer marketing, у 2023 це 24%. Клієнти, зважаючи на обставини, підтримують покупців, але ця категорія зараз не пріоритетна, й це зрозуміло.

Event marketing та спонсорство залишаються у списку, й порівняно з 2022 категорія збільшилася майже вдвічі. Напевно, це має сенс, адже впливати на свою аудиторію зараз краще з емоційним концептом, ідеєю, підтримуючи людей у непрості часи. Таким чином бренди будують довгострокові лояльні стосунки зі споживачами, бо найбільше цінуємо ми тих, хто був поруч завжди й попри все.

Й удвічі зменшився галузевий бюджет на Loyalty marketing: 5% у 2023. Можливо, причина у тому, що програми лояльності потребують довгострокового планування, а наша реальність – це “мистецтво маленьких кроків”.

Загалом, динаміка агентств у 2023 доволі позитивна. Більшості вдалося втримати позиції, невелика ротація цілком природна зважаючи на ринкову ситуацію. І це все демонструє головну приємну новину: ринок маркетингових сервісів живе, працює, змінюється.

Всі таблиці рейтингу за лінком.

Теги: рейтинги

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік
Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025

На початку 2025 року для українського ринку маркетингових сервісів підбито підсумки діяльності провідних агентств, що дозволило окреслити нове поле можливостей та викликів. 2024 рік відзначився значним зростанням фінансових показників, поряд...

Читати даліDetails

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

Як увійти до Національного рейтингу креативності комунікаційних агентств 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.