Якість комунікації визначають реакції людей. Захоплення, здивування, радість, та навіть заздрість чи обурення – здатні створювати цілі історії. Байдужість – не здатна ні на що. Саме на цій платформі Publicis Ukraine побудувала айдентику та комунікацію Ukrainian Creative Stories 2024 й доповнила слоганом «Реакції створюють емоції, емоції творять історії».
Ukrainian Creative Stories (UCS) – це платформа, що об’єднала національні та міжнародні рекламні фестивалі України, а саме Київський Міжнародний Фестиваль Реклами, ADC*UA Awards, Ukrainian Design: The Very Best Of та MIXX Awards Ukraine.
Айдентика UCS 2024 – це візуальна «хімія», реакція, яку викликає крута ідея. Це потужний викид гормонів – дофаміну, серотоніну, окситоцину, норадреналіну. Команда агенції стилізувала їх хімічні формули, додавши української автентичності і завдяки різноманітним поєднанням створила елементи брендування з різними спектрами емоцій. Айдентика розкрилась через різні формати та носії, щоб привабити якомога більше креаторів до участі в фестивальній програмі.
Руслан Паламарчук, креативний директор Publicis Ukraine, розповідає: «Ми існуємо в моменті, коли кількість інформації, що нас оточує, перевищує нашу здатність її споживати. За нашу увагу постійно сперечаються новини про війну, політику, бізнес, культуру та, звісно, рекламні комунікації. Будь-яка наша реакція на цей інформаційний потік – це оцінка його важливості. Байдужість одразу відкидає незначуще та тимчасове, щоб зосередитись на тому, що має значення. Ukrainian Creative Stories відзначить креативні історії, які провокують реакції, емоції та викиди гормонів і завдяки цьому здатні змінити світ на краще».
Прийом робіт продовжується на сайті creative-stories.com.ua до 26 квітня, встигніть зареєструвати свої найкращі проєкти.
Генеральний партнер UCS 2024 – Нова Пошта, яка доставляє перемоги. Publicis Ukraine – креативний партнер.