За останні декілька років тренд на впровадження брендами соціальної активності у свої маркетингові, в тому числі і SMM, стратегії лише зростає. На багатьох реальних прикладах ми пересвідчуємося, що аудиторія очікує від бізнесів свідомої та чіткої позиції. Отже перед смм-никами постає необхідність вміти впроваджувати соціальний контент доцільно та дієво.
Завдання
Під час роботи із брендом дитячого харчування «Чудо-Чадо» між інших завдань перед нами постала цікава комунікаційна задача: знайти баланс між легкістю та невимушеністю tone of voice бренду та досить серйозними й важливими темами, яких жодному свідомому бізнесу уникати не слід.
Креативна ідея
З командою бренду «Чудо-Чадо» ми обрали для комунікації досить актуальну ініціативу, у якій змогли взяти участь абсолютно всі клієнти бренду. Оскільки на той момент за вікном лютували морози, ми вирішили доєднатись до волонтерської ініціативи з виготовлення грілок для військових. У ненавʼзливій формі на сторінці бренду запропонували охочим зігріти наших захисників за допомогою використаних пакувань.
Для участі було достатньо не викидати використані упаковки дой-пак від пюре «Чудо-Чадо» та сконтактувати в коментарях із волонтерами, яким можна передати збережені паучі для подальшого виготовлення грілок.
Таким чином ми обʼєднали волонтерів та споживачів, заохотили аудиторію приєднатись до корисної місії, та доєднались до поширення важливої ініціативи серед більшої кількості користувачів.
Результати
Результати обраної нами комунікації показали наскільки залученою може бути аудиторія та зацікавленою допомогти, якщо обрати вірний підхід, що відгукується ЦА. Отож, загальні охоплення лише одного статичного допису в Instagram та Facebook склали близько 200 000. Окрім того, ми отримали численні повідомлення та коментарі, у яких люди висловлювали вдячність, спілкувались та обмінювались контактами для допомоги. Допис отримав сотні збережень та тисячі поширень.
То як нам це вдалося
Крок 1.
Чітке розуміння аудиторії. Існує безліч ідей впровадження соціального контенту. Щоб не зіштовхнутись зі складнощами або ж непорозумінням, дуже важливо вивчити свою аудиторію та розуміти її настрої. Поглиблений аналіз комʼюніті допоміг нам визначити, яка саме ініціатива і з яким меседжем залучить найкраще та не викличе негативні емоції, а навпаки сприятиме бажанню долучитися до допомоги. До речі, саме вивчення аудиторії дало нам ідею, яку ми згодом реалізували в контенті.
Крок 2.
Чітке розуміння мети. Нашим завданням був пошук креативного способу висвітлення допомоги. Ми мали на меті привернути увагу аудиторії та спонукати до соціальної активності. Звісно, як окремий позитивний наслідок, показати, що бренд у контексті, підвищуючи таким чином до нього лояльність.
Крок 3.
Ідея. Ви ж памʼятаєте, що OMG — це про комʼюніті? Отож і тут ми підійшли зі сторони обʼєднання та певного соціального нетворкінгу. Для висвітлення ми обрали ініціативу виготовлення грілок із паучів, на яку, як ми вже писали вище, нас надихнула аудиторія. Тут нам допомогла оцінка реальних можливостей. Ми точно знали, що аудиторія зможе долучитись, адже серед пропозицій бренду була продукція у відповідних упаковках. Як наслідок, допомогти міг абсолютно кожен клієнт бренду. Так за допомогою контенту ми отримали можливість обʼєднати аудиторію навколо важливої мети та підвищити відчуття комʼюніті.
Крок 4.
Реалізація. За допомогою унікальної візуалізації та CTA у коментарях, ми змогли показати, що бренд підтримує захисників та залучили до допомоги наявні ресурси аудиторії. Чи зіштовхнулись ми з негативом, про який так багато переживань? Із жодним! Адже це було щиро та актуально (контент було опубліковано в період сильних морозів). Який висновок можемо зробити?
Аудиторія досить емпатична, вона завжди відчуває, коли бренд дійсно залучений та відвертий і дуже це цінує, — Євеліна Тупіченко, smm-менежерка проєкту від OMG agency.
Реакція комʼюніті:
Висновки
Ось так одна, здавалося б, невеличка ініціатива показала важливість соціальної відповідальності бренду та його здатність до емпатії і активної участі в житті спільноти. І така ініціатива важлива незалежно від ніші, у якій вона реалізується. Цей кейс став яскравим прикладом того, як бренд може проявляти соціальну активність та залучати комʼюніті до спільної допомоги, отримуючи натомість лояльність та багато сердечок.
Тож останній висновок на сьогодні: будьте соціально свідомими love-брендами, а несвідомими не будьте й буде вам щастя та любов!