Чи можливо створити нестандартний візуальний стиль в Instagram для спільноти лікарів? Без стандартних біло-блакитних кольорів і де, навпаки, переважає контрастність, колажність та ізі психоделіка?
Досвід Kukurudza Agency каже, що ще і як можливо. То як створити нестандартний візуальний стиль для проєкту Sviy.Doc — читайте далі у кейсі.
Хто такі Sviy.Doc і які у них цілі
Sviy.Doc — це українська спільнота лікарів-блогерів з аудиторією понад 100 000 підписників. Місія засновників — популяризувати доказову медицину, розповсюджувати правдиву інформацію та розвінчуючи міфи. Свій Док читають як фахівці, так і звичайні люди, які цікавляться темою здоров’я. На сторінці лікарі діляться порадами, проводять Q&A та прямі етери, публікують об’ємні матеріали про фізичне та ментальне здоров’я тощо.
Яке було завдання
Завдання в нас було таке: створити візуальний стиль бренду, розробити дизайн-систему для дописів та stories. І ось, що у нас вийшло — читайте далі.
Крок перший — створили мудборд
Ми вирішили зосередитися на яскравих кольорах, контрастності та стилі 80-х років. Почали складати мудборд — проаналізували конкурентів, пішли в Pinterest, надихалися мистецтвом, журналістикою та музичними гуртами того часу.
Так з’явилися референси. У них переважають:
- елементи грайливих сюжетів з жанру пін-ап;
- колажність;
- яскраві кольори та контрастність;
- візуальні метафори;
- вирізки із журналів та плакатів;
- ізі психоделіка (так, саме ізі).
Крок другий — експериментували
На мудбордах робота тільки починається. Далі — експерименти. Потрібно зрозуміти, як сприйме такий дизайн аудиторія, які будуть охоплення, коменти, яка кількість збережень тощо. Тому ми експериментували з нашими ідеями.
Тут ми міксуємо ілюстрації, кислотні кольори, чорно-білі вирізки, різні фігури та елементи, що намальовані від руки.
Поговоримо детальніше про цей допис та розберемо його:
- Перший слайд — обкладинка. Додаємо на передній план розу, яка відсилає до назви хвороби. Поєднуємо її з яскраво-рожевим кольором та, ніби намальованими від руки, хаотичними лініями.
- Карусель. На слайдах яскраво виділяємо експертну інформацію, але на фон ставимо вайбові фотки молоді з минулих десятиліть у чорно-білому кольорі.
- На останньому слайді, за традицією, кол ту екшн на коментування. Для більшої наочності пишемо його на білому фоні.
Крок третій — аналізуємо
Ми хотіли, щоб Sviy.Doc мав власний стиль і був впізнаваним. Так створили віжуал, де прості форми контрастують зі складним наповненням. Розбавили контент метафорами, бо не всі частини людського тіла пропускає Instagram та запакували все сміливістю.
Саме ця риса найкраще описує характер бренду, бо ми зруйнували стереотипи про медичні профілі зі спокійною біло-блакитною гамою й показали, що про медицину можна говорити інакше.