Які тренди у візуальному дизайні будуть актуальні 2024 року та де тренувати своє навчене око — розповіла графічна дизайнерка та авторка курсу від Kukurudza SMM-дизайн у Figma Каміла Амескан.
Дизайн не існує сам собою, він є частиною нашого життя. Логічно. Але суть в тому, що події, які відбуваються в інших галузях (мода, архітектура, технологічний процес і навіть політика), впливають на тренди й у дизайні.
Тож 2024 рік, який підніс наперед питання про свідомість, ідентичність, штучний інтелект та духовність, також може інтегрувати це й у дизайн. Але як? Це ми сьогодні й розглянемо.
Тренди у візуальному дизайні — це загальні напрями, окремі фішки та навіть стилі, які стають популярними в певний період часу. Тобто в цьому й ховається різниця між прийомами та трендами, бо перші це як база та фундамент, а другі міняються зі швидкістю світла (проте можуть йти та приходити знову, але трохи зміненими).
Дизайн-тренди
- Проста 3D графіка. Минулих років дизайнери створювали досить складні графічні елементи та персонажів. Ці зображення настільки заполонили фотосток, що люди пригадали фразу «Краса ховається в простоті». Тож сьогодні в тренді саме прості дизайни, де є акцент на формі, текстурі та кольорі. Бо складне не завжди означає краще.
2. Градієнти. Так, воно вже було. Але! 2024 року цей прийом прийшов до нас з новими рисами. Тепер його використовують не лише як допоміжний засіб, а беруть за основу композиції.
3. Антидизайн. Овва! Це вам не сниться, чесно. Ідеальна картинка трохи всім вже набридла (і це ми не лише про успішний успіх в Instagram). А антидизайн дозволяє виділитись поміж сотні врівноважених, симетричних та однотипних віжуалів
4. Анімація. 2024 року ми боремось за увагу користувача, а саме динаміка та рух втримують її до кінця. А з розвитком технологій ми можемо створити круті анімації навіть на телефоні. Цей напрям почав ставати популярним ще минулого року, і багато брендів вже використовує у роликах 3D-графіку. Але 2024 тренд набуває ще більшого масштабу й інтегрується в різні галузі дизайну.
Приклад:
https://www.instagram.com/p/Czvgn4GN0hw/
5. Фірмові стікери та наклейки. Такий візуальний елемент дозволяє виділитись за допомогою графіки та вносить певну неформальність в комунікації зі споживачем. Також зручно те, що ми можемо створювати віжуал просто на телефоні, бо фірмові елементи (стікери, наклейки) у нас вже є.
6. Штучний інтелект. Про нього говорять всюди, факт. Але в дизайні ми можемо використовувати його для допомоги в реалізації завдання. Тобто тут ви можете надихнутись, адаптувати зображення під потрібний розмір або навіть згенерувати елементи, які придумали у голові.
7. Мінімалізм. Ми вже згадували, що складне не завжди краще. Але тут не про естетичну естетику 2021 року, коли на картинці був просто якийсь елемент (до прикладу, кисті чи око). Цей тренд саме про функціональність та мінімум декоративних елементів.
8. Колажі. Такий формат дозволяє розповісти історію чи передати ідею через віжуал. Цього року будуть в тренді колажі з великою кількістю текстур реальних фарб.
Де тренувати своє навчене око?
SMM-дизайнерка Каміла підібрала ресурси, де ви зможете надихнутись та знайти нові ідеї.
- Цікаві постери та вірші https://www.poetryfoundation.org/
- Картини, картини та ще раз картини https://www.artsy.net/
- Дизайн та креатив https://www.itsnicethat.com/
- Сучасний дизайн https://www.designboom.com/
- Креативні ілюстрації https://www.jinxiaart.com/
- Дизайн та віжуал https://instagram.com/itsnicethat?igshid=YmMyMTA2M2Y=
- Комікси https://www.instagram.com/bloome__ua/
- Фешн дизайн, фото і не тільки https://savee.it/
Тож 2024 рік приніс тренд на ідентичність у дизайні, де особливо цінується унікальність та індивідуальний стиль. Все більше дизайнерів переходять рамки та формують брендбук, який націлений на те, щоб справді передати зміст та цінності компанії через віжуал (навіть якщо він не зовсім відповідає трендам сезону!).
Тенденції змінюються зі швидкістю світла і про щось модне сьогодні — вже завтра всі забудуть. Тому надихайтесь з трендів, але при цьому топчіть власну стежку в дизайні. Ви самі творите та малюєте на полотні, бо усі фарби саме у вас.