• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відповідальність

Bickerstaff.394 і «Ти як?» закликали звертатись до сімейних лікарів за ментальною підтримкою

13 Лютого, 2024
Час прочитання: 2 хв.
A A
Bickerstaff.394 і «Ти як?» закликали звертатись до сімейних лікарів за ментальною підтримкою
Share on FacebookShare on Twitter

Тривога та втома стали звичайними для багатьох українців – це наслідок тривалої повномасштабної війни. За дослідженнями Gradus Research, лише 38% українців оцінюють свій ментальний стан як задовільний. У відповідь на це, у межах Всеукраїнської програми ментального здоров’я «Ти як?» Олени Зеленської фахівці первинної медичної ланки, в тому числі сімейні лікарі (станом на січень, 70 тис. медичних фахівців), пройшли навчання за програмою mhGAP, та готові безкоштовно надавати підтримку із ментального здоровʼя українцям. Агенція Bickerstaff.394 розробила комунікаційну кампанію, щоб розповісти про це суспільству.

Допис на сторінці Олени Зеленської

Інші ролики кампанії

Слоган нової кампанії – «Сімейний лікар піклується про тих, хто піклується про всіх». Коли «ок» насправді не зовсім ок, коли хочеться заховатись від усього світу, на допомогу приходять сімейні лікарі. Ті, кому ти вже й так довіряєш своє здоров’я, тепер готові надавати ще й ментальну підтримку.

Особливо важливо було охопити аудиторію мам – вони часто відповідають за здоров’я в родині, турбуються про всіх рідних, але забувають про власний ментальний стан. Тому, було вирішено розповісти українкам, як важливо дбати про своє ментальне здоров’я, щоб мати сили дбати про інших. Влад Мінчев, копірайтер у Bickerstaff.394, розповідає: «Що дійсно дивує – у всьому жахітті, що нас оточує, українці досі зберігають людяність, знаходять причини усміхатись, турбуються одне про одного. Особливо – мами, які турбуються про всіх, часто заради цього ставлять себе у самий кінець списку справ на день. Ми хотіли сказати їм, що в них теж є ті, хто можуть потурбуватись про них.» Це і відобразили у постерах кампанії:

Стилістика ілюстрацій – мінімалістичний, скетчовий стиль, одноколірний фон, чорний контур з використанням білого та чорного для контрасту та акценту.  Цікаво, що стиль віжуалів був затверджений з першого разу, а ідеї для деяких сюжетів вигадали стажери агенції, які були залучені до проєкту.

Також для кампанії записали радіоролик – переробили пісню «Mr. Sandman» від The Chordettes, тільки слова замінили на те, що мами чують найчастіше – вигук «мам». Озвучувала ролик команда Bickerstaff.394 у професійній студії *читай офісна шафа*. «Ну ніби мій звичний день записали на диктофон» – розповіла мама співробітниці агенції, коли вперше почула цей ролик.

Чи надає ваш лікар допомогу у питаннях ментального здоровʼя, можна перевірити на інтерактивній мапі, або зателефонувати у контакт-центр НСЗУ за номером 16-77.

Медіапартнерами проєкту стали Starlightmedia, 1+1, ICTV, ІНТЕР, телеканал «РАДА», Суспільне телебачення, Українське радіо «АТ «Національна суспільна телерадіокомпанія України».

Інтеграція послуги з ментального здоров’я в систему первинної медичної допомоги є компонентом пріоритетного проєкту Міністерства охорони здоров’я України у межах Всеукраїнської програми ментального здоров’я – ініціативи першої леді Олени Зеленської. Комунікаційний супровід реалізується за підтримки ВООЗ, Уряду Канади, Міжнародного Медичного Корпусу.

Комунікаційна кампанія «Ти як?» Всеукраїнської програми ментального здоров’я реалізується за підтримки проєкту USAID «Розбудова стійкої системи громадського здоров’я», який виконує організація Пакт.

Теги: здоров'язовнішня рекламакреативсуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

Національна мережа зоомаркетів MasterZoo спільно з креативною агенцією Taktika випустила нову рекламну кампанію, присвячену снам домашніх улюбленців. Особливістю промороликів стало поєднання різних технік: зйомка улюбленців, 3D-моделювання, AI-генерування. Для MasterZoo кожен...

Читати даліDetails

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

7 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.