Кожна кампанія інфлюенс-маркетингу починається з відбору блогерів під запит клієнта. Одним із пунктів співпраці з брендом є питання: чи взяти 1–2 топ-інфлюенсерів, які відповідають вашому бренду, чи 8–7 маленьких. Адже на перший погляд, здається, що чим більше інфлюенсерів, то більше прогнозоване охоплення. Проте, ми з досвіду знаємо, чого вартий 1 правильно відібраний топ-інфлюенсер, чітке тз та злагоджена робота команди.
Інфлюенс-менеджери OMG agency працюють зі складними запитами та низьким бюджетом і однаково перевищують поставлені KPI. Ділимось кейсом із фармацевтичної ніші.
Delta Medical — це фармацевтична компанія з більш як 20-річним досвідом роботи на міжнародних ринках. «Хьюмер Монодоза» — це краплі для гігієни маленьких носиків на основі морської води для немовлят із перших днів життя, дітей та дорослих від відомого французького бренду Хьюмер. Продукт представляє собою особливу форму назальних крапель, де кожна доза засобу знаходиться в індивідуальному флаконі-крапельниці. Такий вид фасування, на відміну традиційних крапель, дозволяє зберігати стерильність вмісту без використання консервантів.
Завдання
Складність завдання вирізнялося двома факторами:
- тестове знайомство бренду з майданчиком — необхідно довести, що ця платформа заслуговує уваги та має класний потенціал для просування;
- низький бюджет для вузького продукту.
Перед нами постала класична іміджева кампанія з класичними умовами. Необхідно було запевнити мам (ЦА — мами саме з немовлятами до 1 року), що їхні діти потребують найкращого, а Хьюмер Монодоза — є найкращим вибором у преміумсегменті, але водночас із чи не найдоступнішою вартістю за 1 мл у категорії.
Особливість кампанії
Від клієнта ми отримали чітке продуктове тз із конкретним набором переваг та варіантів сценаріїв для інфлюенсерів.
Ми одразу визначили, що наша мета знайти блогерів із гарантованим ядром аудиторії — блоги мамочок із дітками до 1 року.
Таким чином, ми обрали інтеграцію у двох топ-блогерів:
відео 1 — https://www.tiktok.com/@so_yanaa/video/7226698838508195078
відео 2 — https://www.tiktok.com/@dianoriya/video/7247836639685348614
Креативи вийшли нативними та ненав’язливими. Було відчутно, що блогерки справді давали корисні поради від щирого серця.
Результат
Ми перевиконали початкові KPI у 10 разів
Інсайт: незважаючи на вузьке продуктове тз та невеликий бюжет, ми перевиконали план. Лоукост, так би мовити, — це те, із чим можна й потрібно працювати і зробити суперрезультат.