Своїм особистим кейсом ділиться інфлюенс-менеджерка, спеціаліст із відеопродакшну та реклами в тікток — Вікторія Тертична, яка доєдналася до команди OMG agency цьогоріч.
Про бренд
Близенько — найбільша мережа супермаркетів на заході України. Бренд локальний, із розвиненою мережею, а отже достатньо впізнаваний. Проте, як і будь-який сучасний бренд, хоче бути в загальній «тусовці» компаній, що стали впізнаваними завдяки соцмережам та креативним рекламним кампаніям. Для нас це чудова нагода ще раз показати два потужні сучасні кити маркетингу: ком’юніті, що працює на лояльність бренду і віральна сила тікток-відео.
Завдання
Нашим завданням стало комплексне ведення Тікток-акаунту, створення комунікаційної та контент-стратегії і втілення її в життя.
Клієнт хотів створювати нові відео на існуючий, але мертвий, акаунт.
Ми переконали клієнта, що для кращого результату й успіху акаунту треба створювати новий. Заплановано було 5 відео на тиждень, до 20 на місяць.
За креативну концепцію ми взяли формат відеоскетчів:
- герої в образах касира або покупця;
- життєві ситуації, які можуть траплятись у магазині;
- нативна реклама акційних товарів та товарів власного виробництва (випічка, піца, хот-доги);
- тренди тік току, адаптовані до теми продуктового магазину;
- інтерв’ю з працівниками та відвідувачами.
Ми взяли безпрограшний формат та популярного блогера, що органічно вписався в ці формати, і відзнявши контент і почали постинг. У випадку із цим акаунтом — усе запустилося і завірусилося з першого разу.
Результат
Не зважаючи на новий аканут, ми досить швидко досягли поставлених KPI:
Результати у період із 21 вересня по 23 листопада із 35 роликами:
Але найголовнішим результатом стало те, що ролики не просто завірусилися, їх почали повністю повторювати!
Наприклад, це наш неповторний оригінал:
https://vm.tiktok.com/ZMjo4vLTo/
і його репліки: