• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Як повернути садочок в український медіапростір. Тепла й ефективна комунікація від ОMG agency

22 Грудня, 2023
Час прочитання: 2 хв.
A A
Як повернути садочок в український медіапростір. Тепла й ефективна комунікація від ОMG agency
Share on FacebookShare on Twitter

В 2023 році «Садочок» — улюблений сік українських мам та дітей — повернувся на полички супермаркетів і звернувся до нас із важливим завданням: побудувати ефективну комунікацію повернення бренду.

Ми мали грамотно активізувати соціальні мережі й створити рекламну кампанію, яка буде радше про місію та атмосферу бренду, ніж просто про продукт.

Ми хотіли сказати, що, попри важки часи й труднощі з виробництвом, бренд знайшов сили знову дарувати турботу та любов своїм споживачам.

Структура й креативна ідея кампанії

Як ми це зробили? Разом з брендом створили свій особливий «Словник любові». Це кампанія про важливі почуття, які іноді так важко одягнути у влучні слова.

Словник складався з унікальних листівок з персонажами, які ми створили спільно з українським художником. Кожна листівка мала унікальне повідомлення, яке можна було персоналізувати, додавши свій підпис (матусі, коханому, донечці тощо).

Свою листівку можна було згенерувати й підписати в боті. Крім того, кожен, хто згенерував листівку, автоматично ставав учасником розіграшу від бренду «Садочок».

SMM-частина

Щоб ідея спрацювала максимально ефективно, вона має бути цільною та однаково зрозуміло розкриватися на всіх каналах комунікації. Тому ми розробили глобальну стратегію SMM-комунікації в межах загальної концепції любові й турботи. Велика частина контенту в соціальних мережах складалася з інтерактивів і дописів, що залучають до комунікації, а також із тих самих «листівок любові».

Інфлюенс-маркетинг

Одним з основних завдань у межах гілки інфлюенс-маркетингу було отримати планові КРІ: охоплення 1 300 000 акаунтів із залученням до участі в конкурсі на сторінці в Instagram. Отже, ми не лише відновили стару аудиторію, а й залучили нових активних учасників.

В інфлюенс-кампанії нам треба було донести, що «Словник любові» — це насамперед емоційна концепція, яка має приносити радість, викликати усмішку й дарувати тепло. Тому ми прагнули, щоб інтеграції в блогерів вийшли нативними: блогери розповідали, що для них любов, як вони її виражають, робили ніжний і турботливий контент зі своїми дітьми та лагідно інтегрували сік «Садочок».

Головною метою було пояснити аудиторії, як і де можна зробити «листівку любові» та взяти участь у розіграші призів (можна було виграти соки й 10 брендованих наборів посуду для всієї родини). Серед блогерів були Лідія Кошарська, Вікторія Самбурська, Анастасія Войцеховська, Юлія Золотарьова, Христина Решетнік, Лілія Савчин та Ольга Мартиновська.

Відео (Вікторія Самбурська)

https://drive.google.com/file/d/1xPX7AtgwFl6eqxwtSPOp3Jqrkzw7plWt/view?usp=drive_link

Відео (Юлія Шолудько)

https://drive.google.com/drive/folders/1j3ayCe472pxEzW3rmJyE8N7zfCfdSOyG

Лише завдяки вдалому поєднанню контенту в соцмережах, інфлюенс-маркетингу та залученню споживачів до активностей «Садочок» зміг зробити кожну листівку зі «Словника любові» частиною свого бренду, а водночас — частиною життя споживачів. У ході кампанії нам удалося досягти бажаних результатів. Велика кількість переходів на бот і реакцій від аудиторії свідчить про успішний підхід до побудови ефективної комунікації.

Висновок однозначний: успіх у сучасному світі маркетингу — це не тільки рекламні кампанії, а й спосіб створення емоційних зв’язків з аудиторією. Бізнес стає чимось більшим, ніж просто обміном товарами та послугами, — це можливість розповісти історію, поділитися цінностями й почуттями.

Теги: блогеркреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю
Відповідальність

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю

7 Липня, 2025
Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU
Інсайти

Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU

10 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.