Щоб стати професіоналом у креативній індустрії, варто відвідувати курси, спілкуватися з колегами, слухати майстер-класи, навчатися, практикуватися, ставити цілі і робити чеклисти сходинок до успіху… Або ж можна прочитати книгу та без зайвого стресу отримати необхідні знання. Видавництво ArtHuss спеціалізується на професійній літературі для творчих професій, легко та цікаво розповідає про мистецтво. Пропонуємо підбірку книг, що сприятимуть всебічному розвитку і професійному зростанню та будуть корисними для культурної та креативної спільноти.
Для кого: для креативних директорів, усіх, хто полюбляє ідеї бренду Apple, прихильників простоти та лаконічності.
Бренд Apple свого часу змінив погляд на техніку, запропонував нові сміливі рішення та ефективний дизайн, інтегрований у цілісну систему. В основі філософії бренду лежить світогляд Стіва Джобса, який прагнув до простоти. Він казав: «Просте може бути складніше, ніж складне. Ви повинні наполегливо працювати, щоб очистити своє мислення, щоб зробити його простим. Але зрештою воно того варте, тому що простота зможе зрушити гори».
Автор книги Кена Сіґал 12 років працював зі Стівом Джобсом як креативний директор для NeXT і Apple, тож читачі зможуть поглянути на дизайн-процес зсередини, дізнатися раніше не розказані історії. “Шалено просто” охоплює основи концепції простоти: мисли конкретно, мінімалістично, в русі, знаково, мисли над кожним словом, поза рамками, мисли як людина, скептично, наперед, тощо… Ця книга допоможе зробити бренд унікальним, переглянути власний креативний процес.
Для кого: для креативних маркетологів, власників бізнесу, менеджерів, для кожного, хто цікавиться філософією.
Підзаголовок книги “естетичне управління та метафізичний маркетинг”. Автор книги П’єр Гіє де Монту вважає, що будь-який бізнес може знайти натхнення у мистецтві, адже воно створює додаткову вартість продуктам. Креативний підхід допомагає виділити ваш бренд на тлі конкурентів, тож автор підказує, як інтегрувати творчість у бізнес-процеси. “Арт-фірма” буде цікава тим, хто хоче орієнтуватися у філософії та знайти їй практичне застосування. П’єр Гіє де Монту наводить приклади із ідей Канта, Ніцше, Шопенгауера, Гадамера… Вони стають своєрідними бізнес-консультантами, розповідають про метафізику вартості, естетичного управління, споживання і виробництва.
Для кого: для графічних дизайнерів, арт-директорів, кожного, хто полюбляє дизайн.
Дизайн оточує нас щодня у різних формах: банери на стінах, упаковки товарів у магазині, форми стільців, розкладки вітрин… Грамотний дизайн знає, як маніпулювати глядачем, створити цінність та спонукати до дій. Автор книги Шон Адамс розкриває складові вдалого дизайну. У книзі є розділи, присвячені емоціям, доповнені короткими науковими довідками про те, що лежить в основі людських реакцій та стимулів. Розділ про гумор показує, чому людям цікаво розгадувати візуальні головоломки і як можна використати факт, що мозок радіє, коли розуміємо жарт. Книга містить безліч нюансів, які можна згодом використати у власній роботі: чому ми вважаємо певні кольори “дружелюбними”? Як ми визначаємо, що щось ефективне чи важливе?
Для кого: для тих, хто відчуває креативний блок, шукає натхнення, прагне вдосконалити креативні навички.
Авторка книги Кайна Лескі працює професоркою факультету архітектури в Род-Айлендській школі дизайну. Вона прагне розкласти процес креативності на складові та вивести цілісний алгоритм, який буде універсальним для різних професій.
Процес креативності показано на прикладі метафори шторму, що розвивається, досягає пікового стану, а згодом розсіюється. Це нагадує процес творення: від зародження ідеї, її розвитку, проблем і рішень, розширення чи завершення…Кайна Лескі наводить конкретні приклади творців минулого: як Антоніо Гауді будував свій величний храм Саґрада Фамілія, як виглядав творчий процес генерації ідеї Пауля Клее і Стіва Джобса, як Дарвін сформулював теорію еволюції, як відкрили дрейф континентів…
Книга “Креативність як шторм” впорядковує процеси креативності, показує, як творці минулого навігують у хаосі та як випрацювати ваш власний стиль роботи, бачення етапів творчого процесу.
Для кого: для працівників та власників стартапів, для кожного, кому складно довести справу до кінця.
Автор книги Скотт Белскі, засновник Behance, що понад 10 років працював у сфері стартапів та технологій, як підприємець, венчурний інвестор та виконавчий директор. Він знає все про роботу стартапів і те, як налагодити процеси. Белскі вважає, що у історіях упіху всі переважно концентруються на результаті, проте ігнорують найважливіший процес: середину, тобто процес. Саме на серединному етапі роботи проєктів приймають важливі рішення для бізнесу та випрацьовують стратегії.
У “Плутанині посередині” читачі дізнаються, як оптимізувати робочий процес, витримати невідомість та не втратити запал до останнього етапу проекту.
Для кого: для тих, хто цікавиться штучним інтелектом чи переживає, що він відбере креативну роботу.
Якщо ви з тих людей, які хочуть знати, як програмне забезпечення може підробити Рембрандта, написати твір у стилі Баха або довести теорему Фейта-Томпсона, книга «Код творчості» Маркуса де Сейтуа саме для вас. На прикладі різних ШІ та алгоритмів автор покаже як відбувається процес навчання, застрягання, взаємодії із алгоритмами. У наш час безліч креативних людей з острахом ставляться до штучного інтелекту, що він може замінити їх. Проте автор книги Маркус де Сейтуа ставиться до цього більш оптимістично і пише: «І все ж існує царина людської діяльності, яка ніколи не стане доступною машинам, — це творчість».
Ці книжні цікавинки ви можете придбати за нашим спеціальним промокодом — ahussciau, і отримати знижку 15%.
Замовляйте на сайті: https://www.arthuss.com.ua/.